• Lilla-bus

Nu är man Gift!!!

Alla pratar om den stora dagen, att den är så fantastisk och underbar. Man undrar om det verkligen kan vara sant. Kan det vara så perfekt?? Men det är det!!! Jag lovar. Att bara se alla som är där, dom är där för Vår skull, det är het otroligt. Kyrkan var full av människor, både de som var bjudna och andra som ville komma å grattulera. Man blir alldeles rörd. Kvällen var perfekt, värdarna hade planerat allt i minsta detalj och vi hade en alldeles, alldeles underbar dag!!!
    Vi har inte fått några bilder från fotografen än, men ni får nöja er med några bilder vi fått av familj och vänner. www.familjeliv.se/hem/hemmyh/galleri.php%F6llopet
    Å till alla som har den stora dagen framför Er. Lycka till och Njut !

• Svar på tråden Nu är man Gift!!!
  • somsom

Grattis grattis grattis!'

Såå fina ni var.

Lycka till!!

Grattis igen!

OHH, jag vill också nu...

• Jenny_Åland

Åh vilka härliga bilder :) Ni såg så lyckliga ut :D Längtar så mycket tills vår dag kommer :0

• Lilla-bus

Tack! Ni har verkligen nått att se fram emot !

• Buzzlan

Jättegrattis! Gifte mig den 26/8 och hade en precis lika underbar dag som ni. Vill göra det igen
    PS: Ni var strålande vackra!!

• onsdag i oktober

Ett stort Grattis. Ni såg verkligen lyckliga ut och såååå fina.

• WimZy

Grattis!
    Jättefina bilder! :)

• Lilltrolle

Grattis!! Å vad fina ni var - gillade ditt hår med korkskruvelockar (Nellie i Lilla huset på prärien hade blivit grön av avund om hon såg dem) och de gröna löven till var verkligen jättefint!!

• Kirsto

Grattis! Ni var jättefina! Gillade verkligen din bukett också, superfin!

• albin04

GRATTIS,ni var verkligen jättefina och din bukett var superfin,helt i min smak.
    Har du ett kort på den så får du gärna maila det till mig. nalle_76@yahoo.se

TACK på förhand!!

• bröllopstjejen

Toppen fina! Supersnygg klänning!!

Grattis!!!

• shamrock

Underbart!
    Jag har länge funderat på en frisyr med murgröna i. Nu vet jag hur det kan se ut.

Tack och lycka till!!

Svar på tråden Nu är man Gift!!!