Råd behöves till bröstförstoring!
Jennybelle. Hoppas allt går bra. förstår om du är nervig nu när det snart är dax. Jag op på akademikliniken i onsdags, supermysig personal. Allt gick bra. Vill bara önska dig lycka till!
Jennybelle. Hoppas allt går bra. förstår om du är nervig nu när det snart är dax. Jag op på akademikliniken i onsdags, supermysig personal. Allt gick bra. Vill bara önska dig lycka till!
Jennybelle: Jag skulle vara där klockan sju på morgonen. Anmälde mig i recep. blev hänvisad till en trappa upp. Fick ett eget rum. en sköterska kom och provade ut sportbh. Sen fick jag träffa kirurgen, som tog kort och markerade vart snitten skulle ligga. tillbaka på rummet för att invänta narkosläkaren och pratade lite med honom. Sen kom två sköterskor med fyra piller man skulle svälja. Sen kissa och sen in på operationsbordet. Allt detta innan klockan hunnit bli åtta. Vaknade på uppvaket vid tio- halvelva tiden, då var det klart!! Älskar mina nya vänner, hoppas du blir nöjd med dina!
Jennybelle. Har skrivit till dig på Plastic sergery, och ja jag hade samma kirurg som du ska ha. lycka till.