• sommarbrud 2007

Fotograf Linköping?

Är det någon som har erfarenhet av JFalk eller tips om annan bra prisvärd fotograf i Linköping?

• Svar på tråden Fotograf Linköping?
  • Fru Calice

Johnny Henestål på Fotofolket tycker jag är helt suverän!

Man betalar för fotograferingen och sen per köpt kort, istället för en större engångssumma där det ingår visst antal kort. Du får även se ALLA foton han har tagit eftersom han fotar digitalt.

Några av hans foton från vårt bröllop ligger på vår hemsida om du vill kolla
    anna-o-nicklas.weddingannouncer.com/welcome.html

• sommarbrud 2007

Vilka fina bilder! Vad fina ni är? Minns du vad han (fotofolket) har för priser? Och kostar det extra om man vill ha vigsel?

• Fru Calice

Tack så mycket!

Vi betalade 900 kr för fotografering + 300 kr för utomhus. Vet ej vad det kostar för att han är med på vigseln tyvärr.

• Fru Cinderella

calice

Vad tar de sen per kort?

• Fru Calice

olika beroende på storlek. men de minsta tror jag kostade 95 kr o de som vi har ramat in (något mindre än A4) kostade runt 300 kr har jag för mig. Var ju ett tag sen!

• WDC

Sommarbrud 2007: Vill verkligen rekommendera J Falk! Han är Linköpings bästa fotograf som kommer med alla nya ideer och som de övriga fotograferna i trakten tar efter. Han är prisvärd och supertrevlig! Fotograferingen blir mycket lättsam. Många av mina vänner ink. min syster har anlitat honom till deras bröllop och är SÅ NÖJDA med bilderna! Men du får nog boka honom snabbt pga att han är nästan fullbokat hela tiden pga att ha är så efterfrågad! Om ni beslutar er för honom så kommer ni i vilket fall inte bli missnöjda.
    En annan fotograf är Thomas Kihlman har även vänner som anlitat honom till deras bröllop. Det jag inte gillar med hans färdiga bilder är att de går i gult, vilket jag inte tycker är så snyggt. men det är ju upp till var och en att avgöra om en junibild ska se ut som en höstbild i färgerna. Personligen tycker jag att J Falk är BÄST! OCH MEST PRISVÄRD! Eftersom han även har utlandsfotograferingar så verkar han ju ha ett gott rykte! LYCKA TILL!

• sommarbrud 2007

WDC: Tack så mycket för ditt inlägg! Kul att höra att J Falk är så omtyckt.

Kihlman är jag dock mycket skeptisk till...vi har bestämt att vi inte ska ha honom. Min blivande pratade med honom i telefon och fick inte en syl i vädret..dessutom pratade han på fast tidpunkten var oläglig (han hade ringt upp efter att vi skickat ett mail) och vi bad att få återkomma istället men det tog 20 min att avsluta samtalet. Dålig stil tycker jag.

J Falk däremot hanterade det helt annorlunda och jag fick en bra magkänsla. Men vi har inte hunnit träffa honom ännu.

E2007: Vet du vilken prisnivå zproduktion ligger i?

• Fru Calice

Jag funderade på att anlita JFalk till vårt bröllop men ändrade mig efter att han velat fram o tillbaka ifall han kunde den dagen. Jag skulle återkomma efter ett par dagar, men då visste han inte och jag skulle återkomma igen. Efter en MÅNAD kunde han fortfarande inte ge mig ett besked o jag kände att så behandlar man inte en ev kund. Så jag valde Fotofolket istället för där hade jag bara fått höra bra saker och jag kände att de låg bättre till i pris. Deras bemötande var helt suveränt och jag ångrade mig inte en sekund!

• na76

Hej

Japp Kihlman är lite speciell. Men tar suveränt bra bilder. Vi är helnöjda med vårt album. Han fick oss dessutom verkligen att slappna av och skratta trots att vi var så nervösa inför vigseln.

Svar på tråden Fotograf Linköping?