Åhhhh.. var det redan dags att stänga tråden Tur att du startade en ny Karin!
Äntligen fredag, fast jag ska erkänna att jag ser fram emot att den här helgen tar slut.. Har fullt upp hela helgen!
I dag ska jag till Vallentuna och hämta min födelsedagstårta och Annicas födelsedagsmuffins (hon ville ha sådana). Kl 14 får jag besök från Åland. Sedan kommer ungarna och förmodligen en av Annicas kompisar vid 16-tiden. Måste springa över huset med dammsugaren också och baka en sandkaka och lite maränger.
Lördag ska Bosse och jag först på marknad i Södertäljer kl 9 på morgonen, därefter far vi iväg till Hem och Villa mässan och avslutar dagen med att gå ut och äta för att fira Annicas och mina födelsedagar. Söndag ska vi ha släktfika kl 14... och sedan är det dags för middag innan vi kör hem ungarna till deras mamma. *pust, helt slut bara jag tänker på allt*
Hur går det för er andra då? Har du börjat ditt nya jobb nu Karin? Hur funkar de nya hantverkarna Jessica? Får dom något gjort i huset? och Iza.. Hur går det i jobbjakten? Hört något från jobbet i ... kan inte stava till det.. Schweitz... Andi jobbar väl där va? Fast flyttar ni från Sverige helt och hållet då? Vill ju hinna träffa dig IRL innan i så fall... Viktoria - hur blev det med huset? Köpte ni det? eller är det kanske inte klart än?
Cezi - Alla trådar stängs efter 3 månader oavsett om den är aktiv eller inte.