• TosTet

Inspiration till ej vita brudar?

Vi gifte oss borgerligt och superhemligt förra veckan. Inte ens våra familjer visste om det, bara vittnena

Här är ett par bilder som inspiration till andra borgerliga brudar, eller andra som inte vill ha vitt.

Den första är inte jättebra, men man ser hela klänningen.
    my.opera.com/ourday/albums/showpic.dml&picture=2184683

Den här är finare
    my.opera.com/ourday/albums/showpic.dml&picture=2184684

Klänningen är från en butik i Linköping som har asieninspirerade festkläder. Smycken från Pilgrim. Maken (huh, vad ovant det känns att säga det) har kostym från tidigare, men ny skjorta och slips från Stockmans i Helsingfors (av alla ställen!).

• Svar på tråden Inspiration till ej vita brudar?
  • TosTet

Soptunnorna på bild 2 ska photoshopas bort, har bara inte kommit så långt än

• V-ås gurkan

Vilka fina bilder!

Jag gifte mig också borgerligt, men inte superhemligt. Mina kläder var inhandlade på KappAhl. Rosa byxor med tillhörande rosa jacka, vit topp och stora smycken i rosa. Låter ju inte klokt ser jag nu! Har ingen bild, men jag lovar att det var snyggt! Maken hade kostym och slipsen var randig i rosa. Min son (12 år)hade jeans och skjorta och hans slips var också rosarandig.

/Anne-Lie

• Fru Cinderella

Hade ni vigseln i Linköping också??

Hmm.. får inte upp bilderna, får nog testa senare..

• TosTet

Ja, vigsel i von Lingens gård i Gamla Linköping. Fotona är tagna i närheten av kapellet.

Svar på tråden Inspiration till ej vita brudar?