• hamm

Sluta röka

Jag är sååååå stolt över mig själv, har inte rökt sen fre morgon. Tog den första ciggen kl 10 fre morgon och den var den sista.
    Jag ska operera brösten så jag fick se bilder på en rökare och en icke rökare och det var stora skillnader. Det blir finare ärr.
    Men jag är rök sugen som bara den, spec när jag går ut med hunden då kommer det så jag har med mig vindruvor och clementiner och halstabbleter, låter sjukt men vad ska man göra jag vill inte äta godis.

• Svar på tråden Sluta röka
  • fashiongirl

Blir så glad när jag läser om folk som vill sluta röka. Håll ut och tänk på allt dåligt som rökning för med sig samt alla som har det jobbigt bland rök (tex jag). Sämre kondition, andedräkt, beroende mm.

• VFR

Jag tycker du är jätteduktig som slutar röka. Håll ut och försök att tänka positivt. Du klarar det!

• Tärnansara

Va duktig du är!!!:) Blir nyfiken på bilderna, vart finns dem?
    Kram

• Hannaa91

Jag är bara 15 men jag har rökt i 3 år snart, men jag har bestämt mig för att sluta för att konditionen gå ner till noll.

• AngelicaJ

GRATTIS om du har lyckats att hålla det! Slutade för snart 12 veckor sedan och tog plåster i 2 veckor sedan behövde jag inte dom mer men jag har ju tydligen ätit mera sött eller så är jag en sådan som gåt upp väldigt mycket när jag slutar ( gått upp 10 kg ) Tugga tuggummi och ät frukt! Lyka till!

• Bröllopsgalen

Jag är säker på att du kommer att lyckas... ge dig inte!

Svar på tråden Sluta röka