Sväng förbi i vårat galleri
Nu har vi äntligen fått våra bilder på vår stora dag. Kika gärna in om ni är nyfikna.
Nu har vi äntligen fått våra bilder på vår stora dag. Kika gärna in om ni är nyfikna.
gärna!
en liten länk skulle dock behövas
Jag är också nyfiken
Ooops glömde visst
tallstig.weddingannouncer.com/photoalbums.html
Vad fina ni var
Din klänning var ljuvlig, enkel och elegant.
Gillade yxan skarpt. Har ni någon anknytning till yxan? (lät konstigt men du förstår säkert vad jag menar )
Tack så jätte mycket. Ja vi flyttade ut på landet i våras. Nu till vintern blir det till att elda med ved, därav denna yxa. Ska tilläggas att jag är väldigt frusen av mig så det kommer att bli mycket vedhuggning.
Hade ni själv valt att ta dit yxan eller var det någon som överraskade er?
Roligt att se både fotografbilderna och bilder då fotografen fotograferade
Vi hade tagit dit den själva. Ingen visste om det innan. Det blev ett roligt inslag.
Såg verkligen personligt ut.
Blev dagen som ni tänkt er?
Det blev fantastiskt, vi hade inte stressat upp oss och inte ställt några förväntningar heller. Det som var viktigast för oss var att bli gifta, allt annat är bonus. Med förväntningar kommer ofta besvikelser när det inte blir som man tänkt sig. När frisyren var gjord var mitt hår väldigt lockigt, superfint tyckte jag. Sedan efter några timmar var håret inte så lockigt längre, men det var bara att gilla läget och så här i efterhand så blev det bäst som det blev.
Härligt att läsa din beskrivning. Precis så säger jag och min man också
"Det som var viktigast för oss var att bli gifta, allt annat är bonus"
Och dessutom blev allt annat underbart bör tilläggas
Nu har jag lagt in bilder på hur frisyren såg ut innan vigseln.
Jag håller fullständigt med.
Tyckte håret nästan var finare när håret var lite rakare. Passade så fint in till helheten med klänningen.
Personligen är jag lite allergisk mot de "väldigt" konstgjorda lockarna när resten av håret är rakt. Den mer vågiga stilen är snyggare tycker jag. (Hade själv massor av konstgjorda lockar men är lockig i mig själv)
Ja jag tycker också att det var finare med lite rakare, det blev mera stilrent. Jag brukar säga att det finns en mening med allt som sker, och så var det även i det här fallet.