• h-b

gästboken i weddingannouncer

Jag undrar om det är någon som kan tala om hur gästboken funkar på weddingannouncer. Jag provade att lägga in ett meddelande från mig själv,men det dök inte upp något på hemsidan.

Ska man aktivera gästboken nånstans, eller?

Någon som vet?

• Svar på tråden gästboken i weddingannouncer
  • nencer

det finns en "färdig sida" som heter guestbook. byt namn på den om du vill ha det på svenska.. så gjorde jag så fungerade det atomatiskt, anntar att den sidan är förinställd för det...
    kram och lycka till

• Cicki82

Om du loggar in på sidan och går in på och trycker på gästboken så måste du acceptera om det medelandet du har fått ska synas på sidan eller inte. Det är säkert något säkerhets grejs så att man inte får några elaka meddelanden. :)

• Ida80

När någon skriver i min gästbok får jag ett mail skickat till mig. I mailet är länken till sidan där man loggar in bifogad. Jag går in på den länken och kommer då automatiskt till gästboken. Sedan är det bara för mig att godkänna om jag vill att inlägget ska synas.

Lycka till ;)

• h-b

Tack för era råd - men det funkar ändå inte.

Jag har använt den "färdiga sidan" Guestbok och döpt om den till Gästbok.

och jag har sagt att jag vill ha mail om någon skriver, men ändå funkar det inte. Vad gör jag för fel?

OOUPS! Medan jag sitter och skriver det här svaret fick jag mail om gästboken.

Det funkar!

Fast - måste man alltid välja vilka inlägg som skall synas?

Svar på tråden gästboken i weddingannouncer