• brudkronan

Bra frisör i Malmö

Någon som kan rekommendera en frisör som är bra med långt hår i Malmö? Jag behöver verkligen fräscha upp mitt långa hår, men vill inte alls klippa bort lika mycket som nog behövs...

Så vad jag behöver är en skicklig, tålmodig, lyhörd och försiktig frisör som lyssnar på mig - jag är räddare för frisörer än för tandläkaren... (*rys*)

Hjälp mig, någon?

• Svar på tråden Bra frisör i Malmö
  • AnnaElefant

Hej,
    Jennifer på Hårtrend på sødra førstadsgatan ær jætteduktig!!! Jag har i och før sig kort hår... men jag tycker hon ær fantastiskt duktig och kreativ!

• brudkronan

Tack för tipset!!! :)

Någon annan som vet?

• slatka

ts studio
    hon är duktig inte dyr alls
    kolla nummer på gulasidorna

• Heidegger

Maddy på Larsson och Lange vid Triangeln är superduktig. Hon lyssnar, kommer med egna förslag och tips utifrån sin kunskap och erfarenhet men rättar sig framförallt efter vad man som kund vill ha.

Däremot är det en dyr salong 520 spänn för en klippning.
    Men för mig som har ganska långt, lite besvärligt hår är hon perfekt och jag har klippt mig där i ett par år nu. Det får det vara värt, hellre bra och mer sällan än ofta och slarvigt.

• brudkronan

Tack för tipsen!!! :)

• SagaSol

Ett annat tips är Liselott på Mjuka fjun och grov barr nere på engelbrektsgatan nere vid gustav. Har väldigt mycket att göra... men är superduktig!! Har testat en del frisörer men jag har verkligen fastnat för henne! Lycka till!!

Svar på tråden Bra frisör i Malmö