• Tjej87

Orgasm!

Tänkte de skulle va lärorikt o byta tips om hur man lättast kommer
    vissa verkar ju ha jättesvårt för det mendans andra lyckas hur lätt som helst...själv kan ja bara komma om ja rider killen...osså måste ja typ spänna mej, annars går det aldrig.
    alla snackar ju jämt om att man ska slappna av..låter helkonstigt!

• Svar på tråden Orgasm!
  • Lena+Mattias=sant

Skeden med smekningar är det som gäller för min del.

• ladymarmelade

Jag kommer oavsett vilken ställning vi kör. Däremot är det stor skillnad på orgasmer. Den allra bästa blir när jag gör detsamma som dig, jag överst och om jag spänner underdelen av kroppen.:)

• kackelmaja

jag kommer hyfsat snabbt o latt i olika stallningar med "lite hjalp pa traven" (dvs smeka kl*toris). Tycker axa att det det bade gar lattare o kanns skonare om man spanner an om man bara slappnar av.

Det dar med att slappna av maste ju betyda mer att man ska slappna av med huvudet?! dvs inte fundera sa mkt pa hur man ser ut, later, vad man ska laga till middag ;) utan bara kora pa o ge sig han lite.

• picachu

jag kommer typ bara om jag blir stimulerad inifrån och utanpå, if u get my drift. Hatar när mna är på väg och så kommer man av sig...

• nyår07

lustigt hur detta med olika ställningar funkar olika från person till person.

själv får jag bara orgasm vid "tråkiga" missionären, men ojojoj vad lätt jag får då!
    Flera i rad dessutom och utan smekningar etc.

:)

Lustigt som sagt!

• Tjej87

en grej som ja har funderat lite på..de verkar som att många får lättare att komma med åldern, man "lär sej hur kroppen funkar" osv, men så e de inte för mej..jag hade lättare o komma när ja va yngre, då kunde de gå i flera olika ställningar o så..o varje gång nästan!
    nu e de inte alls så..eller beror de på killen kanske?
    nån som känner igen sej?

• pickolina

Tjej87
    Det kan bero både på killen och på dig...
    Du har beskrivit i en annan tråd att ni har problem med sexlivet, det kan gott å väl vara en anledning.. Att en orgasm uteblir kan bero på både fysiska och psykiska orsaker, eller en bladning.

• pickolina

Det där med att spänna sig/slappna av har jag oxå funderat på...

Fast när de skriver/säger att man måste slappna av så menar de väl ändå att man måste kunna ge sig hän, släppa alla tankar/krav osv som tjejer har en tendens att ha i huvudet... Vilket inte är riktigt samma sak som att man ska låta alla muskler vara ledlösa... *s* ;)

• kackelmaja

Nu kom jag pa att jag maste fraga hur vanligt det ar att komma utan stimulans av kl*toris?
    Jag sjalv, inklusive de jag pratat om sant har med kan inte komma bara av sjalva in o ut:et. (ok har hant mig kanske 1-2 ggr, i ridstallningen)
    Daremot sager ALLA killar jag fragat att de minsann har varit med om flera tjejer som kommer utan nat "hjalp" alls. Fejk har jag alltid tankt.. tills jag laste *snart bruds* inlagg.

• pickolina

kackelmaja
    Statistiken säger att ca 30% resp. 70%
    Där majoriteten INTE kan komma enbart av penetrering.

Jag tror att killarna blir ordentligt lurade!..

Svar på tråden Orgasm!