Lite om munsar
Hej!
Detta ar mitt forsta inlagg pa BT och jag tankte ge ngr kommentarer ang munsar da jag tidigare haft betydande problem med detta.
I korthet uppstar munsar eftersom immunforsvaret runt munnen ar forsvagat. En forsta atgard ar ofta att ga till Apoteket och anvanda salva, plaster mm som de erbjuder. Mitt rad ar - GOR INTE DET. Varje gang man anvander medel runt munnen forsvagar detta immunforsvaret ytterligare vilket bidrar till utslag, det blir som en ond spiral.
Botemedel: det finns homeopatiska medel som garanterat bygger upp immunforvaret och forhindrar ytterligare utbrott.
Att anvanda homeopatiska medel:
-las pa, gor research sa att du vet vad du stoppar i dig och hur homeopatiska medel verkar
-homepatiska medel har egenskapen att man far inte slarva eller hoppa over nagon dag efter att kuren har inletts (ung som P-piller).
-om du har munsar, komplettera med vitaminer och mineraler som starker det allmanna immunforsvaret.
-aven om man efter att ha borjat sin kur och inte far utslag sa ska man ata immunstarkande under lang tid (ca 1/2 ar). Dock kan man gora uppehall da och da under tiden (fraga pa apoteket).
Vet att det finns 2 homepat apotek i Stockholm. Forutom det ar det svart att fa tag pa bra (!) medel i Sverige. I England finns det mesta att fa tag pa och de ar ofta valdigt duktiga och palasta. Om du inte hittar medlet sa kan man betalla det overseas via natet.
Jag har namnet det homepatiska medel som botade mig, kommer bara inte ihag vad det heter i skrivande stund. Aterkommer inom en vecka med namnet.