• jenny & patrik 21/10

Lyckliga ni som har det framför er!

Vår bröllopsdag började redan kvällen före. jag ovh mina två tärnor satt hemma hos mig, drack vin och bröt loss färska rosblad som vi sen paketerade i små organzapåsar. Så mysigt!

Lördagen den 21/10 var mulen, men pirret i magen fanns där, så klart, och det var bara att sätta igång. I väg till frisören, Maria på The Venue i Stockholm, där vi blev vackra och snygga.

När vi gick ut genom dörren då slog det mig att det här varkligen var på riktigt! Men slöjan i håret körde vi till hotellet där vi bytte om. Vi kom till kyrkan och kunde höra hur alla minglade. Vi serverade champagne i kyrkan när gästerna kom så att alla skullle få tid att hälsa på varandra innan vigseln började.
    Cermonin i kyrkan var magisk. Kören sjöng underbart, barnen strålade och jag sög i mig varje sekund.
    Sen bar det av till festlokalen, och vi kunde njuta av fantasiskt god mat och suverän fest!
    Lyckliga är ni som fortfarande har det framför Er! Lycka till!

bilder finns på www.pixbox.se/pic_show_id5092535.html

• Svar på tråden Lyckliga ni som har det framför er!
  • jenny & patrik 21/10

...sköna stavfel när man skriver snabbt...sorry!

• Randis

Grattis!! Vilka härliga bilder!! Din klänning var verkligen elegant och ditt hår lika så!! Har du någon mer närbild på din frisyr? Det är nämligen något sådant jag har tänkt mig när det blir min tur

Lokalen ni var i ser underbar ut!

Den bruna (eller var den svart??) pälsen var supersnygg!!! Vart har du fått tag på den?

• jenny & patrik 21/10

Tusen tack! Vi har inte fått bilderna från fotografen som var med hela kvällen än, där finns säkert någon bättre bild på frisyren. Jag kan maila dig fler bilder om du vill.
    Minksjalen är en omsydd päls som jag fick låna av en god vän. Den fick symbolisera "någonting lånat"...

• Cavatina

Grattis! Vilka vackra bilder, ni var jättefina! Jag har tänkt mig en gul bukett och undrar lite om du "bara" har rosor i buketten +grönt eller om det är något annat? Vad är det gröna för något...?

Jag läste att du inte fått fotografens bilder än, kommer vi att få se närbilder på bukett och frisyr månne...? *hoppas*

Som sagt: jättesnyggt alltihop!

• jenny & patrik 21/10

Vad glad jag blir! Självklart kan jag visa lite mer och "bättre" bilder när de kommer. Fotografen skulle vara med i fyra timmar men hade så kul att han stannade hela natten....så det finns massor av bilder.
    Randis, jag mailar dig bilder på frisyren. Vet att min syster tog en närbild med mobilen - ska försöka få tag i den.
    Cavatina, buketten är champagnefärgade rosor med murgröna runt om. Rosorna var så färska att de nästan såg gula ut. Det gjorde iofs ingenting utan blev ganska snyggt och lite annorlunda.

• Cavatina

Tacktack! De ser ju faktiskt champagnefärgade ut nu när jag vaknat och tittat lite bättre.. Mycket vacker bukett! Tack för inspiration!

Svar på tråden Lyckliga ni som har det framför er!