• Eden-06

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej tjejer. Skriver inte så mycket men jag hänger med här i utkanten.

Grattis till alla er som går i väntans tider. Själv är vi inne på 3:e försöket. Väntar ÄL i början av nästa vecka. Försöker oss på "varannandagmetoden" denna månaden.

• Eden-06

sweetstreet och nenne: Jag är grymt inmponerad över ert maratonskrivande igår
    *gör vågen*

• Eden-06

Tack nu är jag fruL. Visst är det konstigt när man tycker att man gör allt rätt (tom köper för liten BH )och inget händer ändå? Håller tummarna för oss alla

• Eden-06

Kramar "nu är jag fruL"
    Förra månaden trodde jag verkligen att jag var gravid. När menssymtomen kom klockrent och precis i tid ville jag bara krypa under täcket och tycka synd om mig själv.

• Eden-06

Moppy: Håller tummarna * dom börjar se allt mer blåröda ut snart*

• Eden-06

Konstigt de där med att bli gravid veckan efter att ÄL-testet ger utslag. Jag har hört det flera gånger förrut. Bla min syster har blivit gravid väldigt sent i menscykeln. Ska kanske testa det där. Vi har kört för fullt före och under ÄL så efter ÄL är vi båda så trötta på sex att vi haft uppehåll ett tag.

• Eden-06

Moppy: det låter faktiskt förhoppningsfullt. Gäller bara att hålla sig till tåls till den 10 november.

• Eden-06

Lampan låter som en ypperlig idé - en sådan vill jag ha

nu är jag fruL: vilken dag har du BIM?

• Eden-06

Oftare runt ÄL mot tidigare. Inte tänkt på det där med att "spara" simmarna.

• Eden-06

Maljor: Verkar som om ni har sex ofta

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???