• skorpan_

När märker man av att man är...GRAVID???

Hallå tjejer! :)

En liten fråga till er som haft blödning vid graviditet, har det varit en liten blödning eller en mensliknande blödning och hur länge?

Jjag har haft alla tänkbara symptom tills jag fick blödning i 2 dagar, mer än vad jag brukar ha..Men BM påstod att det enbart kunde vara en tidigt MF eller PMS..
    Något förvirrande..

• skorpan_

Moppy

Jag har nog haft samma symptom som dig tror jag om jag inte har läst fel..Jätteont i brösten och rung äggstockarna, tills jag fick "mensen" hade en otrolig värk innan och testade neg. Efter det så har värken försvunnit.
    Men funderar på att testa mig igen. Enligt BM så var det ju en ganska så ovanligt att jag märkte MF redan då. Knepigt detta!

Men jag tycker samtidigt att om jag vore gravid så kanske jag borde fått ett plus eller?

• skorpan_

Moppy

Vad spännande! Håller alla tummar o tår! :)

• skorpan_

Moppy, Jag springer direkt! :)

• skorpan_

näe,det var ett rikigt minus.. :(

Men det var väl som jag trodde än då.. På´t igen bara.. :)

• skorpan_

CicciL

Nästa Äl är inte förräns den 8 nov..

Snart så

Vi är inne på vårat 3.e försök så det är väl inget att kanske hänga upp sig på igentligen men som er alla andra här vill vi att det ska hända nu.. ;)

• skorpan_

Men men, jag tror lite på ödet och om det nu var så som BM sa att det var ett alldeles för tidigt MF så var det nån mening med det..

Vilket försök är ni på?

• skorpan_

Min svägerska förlorade sin son i 8 månaden..Det är fruktansvärt!

Men nu håller jag alla tummar o tår för er som har plussat och väntar tålmodigt på ett! :)

Jag har en knippe med ÄL tester i lådan, köpte billigt i London (CB´s) men avvaktar nog nån månad till.

• skorpan_

Hej på er tjejer!

Äntligen har man läst ikapp..=)

Grattis på födelsedagen CicciL i efterskott! :)

Jättetråkigt med alla neg resultat och mens.
    FruL, lider med dig..jag höll verkligen alla mina tår och fingrar. En KRAM till dig!

Själv är jag nog i ÄL så det är bara att hoppa på.. ;)

Kul med en enkät..

1. 4.e försöket
    2. inga
    3. gifta sedan 13 maj-06

• skorpan_

CicciL

Än ska du inte ge upp, kan juh faktiskt vara så att du inte känner några symptom heller.. :)

Håller alla tummar o tår! :)

• skorpan_

Jösses vad det skrivs här i tråden.. :)

Har tagit mig en stund att läsa ikapp..
    Skärgårdsbruden, GRATTIS! :)

CicciL, håller alla mina tår och fingrar för dig! Hoppas hoppas att det är ett plus att vänta..

Moppy, spännande med vul imorgon!

Kram på er alla!

• skorpan_

Godmorgon!

Åh, vad spännande Jessie och CicciL!! :)

• skorpan_

Japan är ett land som jag skulle vilja åka till, men just nu känns det såå långt borta i framtiden för mig. Vad spännande med Dubai, Cicci..hoppas att det löser sig så att du kan komma iväg.
    Fast jag tror nog allt att du fortfarande är lite gravid.. ;) Väntar med spänning på resultat.

Plikten kallar för min del nu.. Men ni som ska träffas, ta ett glas vin för mej med! :)

Ha en riktigt skön helg allihopa! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???