Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Snart så, hoppas du blir piggare och mindre illamående snart! Det är klar att vi orkar med kräks-prat, vi vill ju veta vad vi ger oss in på! ;)

OK, mycket vitaminer och mycket 6. Japp, det borde gå att fixa!

Nu ska jag iväg och köpa present till en kompis! Fest på fredag! Gissa om jag ska dricka sprit bara för att jag kan! ;) (fast jag önskar ju egentligen att jag inte kunde...) :(

• Storasystern

Go Frullan, Go Frullan!! *viftar med pom-poms* Klart att du ska åka hem! Hurra!

Jag har laddat upp med RR och ska till apoteket och köpa bisolvon idag! Nu j-klar! Så RR "skyndar på" ÄL??? Det låter ju fantastiskt! Jag har eeevighetslång cykel och några dagar kortare vore fantastiskt! :)

Snart så, jag har en kompis som köpte akupressurarmband på apoteket när hon var gravid, det hjälper tydligen till att ta bort illamåendet. Kanske kan vara något???

• Storasystern

Skärgårds och Vickan, det låter som värsta mirakelmedlet! Kanske värt att testa... Funkar det mot mens-depp också tro??? ;)

• Storasystern

Vickan, jag håller med dig, choklad är fantastiskt, men min självbild (och för all del spegelbild) tycker att choklad skall förtäras i små, små doser och väldigt sällan... Tyvärr är det svårt att motstå frestelsen bara. Tänkte att det kanske fanns något bra alternativ till chokladdeppet! ;)

Pirr, det känns nästan lite plus det där!!! Hoppas för din skull! Testa efter helgen iallafall? Om du kan hålla dig så länge... :)

• Storasystern

OK, Vickan, inga fler speglar hemma alltså! Det är det som är tricket! :)

Jag gillar Lindts gröna (madagascar hette den förut)! Vad har du för favvo?

• Storasystern

pirr, det låter ju fantastiskt att mörk choklad är hälsosamt _och_ bra för sexlusten! Japp, det blir till att köpa hem lite ikväll och strunta i spegeln! ;)

• Storasystern

Muggles, där sa du nåt! Murphy vill ju alltid ha ett finger med i spelet...

Tricket borde alltså vara att boka upp sig på något man absolut inte kan göra om man är gravid - typ Lapinettes vin-resa till Sydafrika - då borde man ju bli på smällen direkt bara för att j-vlas...

Hmmm, tål att tänkas på! :)

• Storasystern

God morgon Sweet! Har ni nån julstämning därborta??
    Det är svårt med julstämning när det bara regnar hela tiden... :(

• Storasystern

Då har ni det bättre än vi. Bara grått och elände. Undrar varför jag hade så bråttom hem från Japan... Där var det iallafall soligt och varmare... :( :(

• Storasystern

Sweet, vad var det vi sa om neggo-tankar?? Visserligen sitter jag här och hoppas åt dig, men det skulle underlätta om du kunde hjälpa till lite... ;) :)

Du ska minsann inte ha besök av nån elak tant inte, hon ska hålla sig borta riktigt, riktigt länge! Så det så! *låter bestämd*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???