Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Jahaaaa, det är fr ÄL man räknar - tack Koko då blev jag iaf klokare! Ja men då är det ju klart att den kommer i helgen då. Fast jag är inte riktigt säker på när ÄL var. Fick aladåb för 2 veckor sedan så kanske kommer mensjävulen på lördag då?
    PMS-humöret har iaf försvunnit. Var som mest PMS-ig i söndags/måndags. Förra ggn kom mensen 3 dagar efter PMS. Nu är det fasenimej spännande! Måste springa på toa och kolla med en gång...

• mugglesfan

Nix pix - då blir det stock idag då

Fast Cicci hade faktiskt visst symptom: stickningar i boobsen och nästäppa. Det har inte jag...

Fast jag känner mig mysko glad fast jag väntar på mens - är det ett symptom? Att vara lite psykiskt sjuk alltså? För inte har jag varit glad alls förut när jag varit säker på att mensen ska komma - verkar inte helt normalt...

Nä girls - nu skjuter jag ut mig ur det här fabriksskiftet! Tebaks imorgon med fler rapporter! Måste dricka kopiöst med vin idag av två orsaker:
    1. jag är inte gravid så då FÅR man
    2. om jag är gravid så får jag inte sen...

• mugglesfan

_koko_: är det riktigt mensblödning nu då? Så det inte bara är lite droppelidropp (hade inte Cicci det i sin muff? )

Jag funderar på att börja pappersmuffa jag med - är svinnyfiken på när mensen eg tänker dyka upp. Men det kan fortfarande vara BIM i helgen så det är bara att vänta vänta vänta...

BrudSommar2006: kul att du fortsätter rapportera! Kul att höra om lite verklig graviditet emellanåt och inte bara inbillad!

• mugglesfan

Lapinette: gött å höra att du är tillbaka i tråden (inte bara som smygläsare). Hur går det med lägenheten - börjar ni komma i ordning?

Jo jag tror att jag har BIM i helgen om min ÄL-aning stämmer, jag struntade ju i stickorna denna månaden så riktig koll har jag inte.

• mugglesfan

Igår dracks det vin med singeltjejkompis och tjötades i 5h!!! Det luftades jobbproblem, trött-på-singellivet-problem, ja tom på-smällen-ämnet kom upp! Fast inför kompisar är jag fortfarande mycket -are än härinne. "Om vi försöker aktivt?" "Njae, det blir när det blir..." "Medel är ju att det tar efter 7 månader så jag är inte orolig" HA! DUBBEL-HA! (Undrar om hon genomskådade det? Nä jag tror att vindimmorna var för tjocka )

• mugglesfan

Cicci: du har mejl förresten. Kändes som att komma fram ur garderoben på ngt sätt att använda sitt riktiga namn. Fast det gör ju du hela tiden...

Mugglesfan syftar förresten på både pucklar (älskar att åka puckelpist även om jag åker hellre än bra) och på Harry Potter...

Ja ja jag vet...intresseklubben antecknar. Gäsp!

• mugglesfan

Hon frågade också om vi tog tempen och sådant och jag tänkte (men sa det inte!) "amän, den metoden är ju helt ute och mycket osäkrare än digitala ÄL-tester". Men då hade hon nog genomskådat min -het så jag höll tyst...

• mugglesfan

Frejis: ta på dig en kjol men inga trosor - det brukar sätta en jäkla fart. Enkelt men effektivt. Du ska inte säga ngt om det heller, bara låta honom upptäcka det när han smeker dig på baken. Fast det kanske är svårt att skippa trosorna nu när det är så kallt? Hmmmm, du får kanske ta av dem i smyg på hotellrummet (el var han nu bor) innan ni sätter igång med aktiviteterna?
    Sexleksaker är jag dålig på tyvärr...

• mugglesfan

Snartis: yepp, det var jag. Jag var uppe i 12 dgr. Nu väntar jag fortfarande på mens. Har ngn av er andra haft väldigt långt mellan PMS och mens ngn gång? I söndags/måndags kände jag mig definitivt PMS-ig men fortfarande ingen röd lady... Om BIM är i helgen så känns det som ovanligt långt emellan... Men det är väl horngubben som spelar mig ett spratt - han trycker nog på MENS-knappen på lördag.

• mugglesfan

husmusen - där hade de ju det där vita ägget som min kompis fick en gång!
    Sån kräm kanske man skulle investera i, annars känner jag inget behov av leksaker, har ju en man som gärna pillar på sprattelknappen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???