När märker man av att man är...GRAVID???
Tack Cicci - ska kolla det.
Tack Cicci - ska kolla det.
Nja, Frejis trampar ihärdigt med mig om jag minns rätt. Fast hon har kanske mer fokus på kommande IVF undersökningar och disputation än suspekta symptom. :D
Nejdå FruL - du har inget missat. Det är det rosa pappret som vi avhandlade i morse. Det kom ju på klockan som en skolboks-nidis.
Mitt andra drippdropp hoppas jag håller sig borta ihop med mensen. Om inte så kommer det typ söndag eller tisdag nästa vecka, 3-4 dagar före mens.
FruL - en delfin? ;)
Romantisk middag? (Vet ju inte vad som passerar illamående spärren.)
Smekmånadsledigt garanterat!
Trevlig kväll!
Lycka till med bokningarna Sweet. Det låter verkligen träligt att vänta så länge. Tror nog att det finns någon annan bra att träffa innan dess. Men jag håller med - det är urjobbigt att fixa med sånt utomlands. Inget funkar som det brukar.
SCHKLONK RASSEL BRAK
Aj aj! *gnider armbågen som slog i backen*
Tror nog att cyklen rusade lite för fort igår. Tappade nog kontrollen lite och trillade idiket. :(
Det kom mer rosa igår kväll. Så ska det väl inte fortsätta??? En gång gjorde mig glad men att det kom tillbaka känns inte lika lovande.
Jag får nog cykla vidare i lugnare tempo till BIM, för nu känner jag ingenting. I och för sig känns det inget i brösten heller - de som borde göra ont nu. De är mest "svampiga", något som maken också konstaterat, och var tacksam att jag satte ord på. (Kan ju inte vara skoj att säga till frun att hennes bröst är svampiga. :D )
Äsch - nu har jag påbörjat 2 meddelanden, som mest kändes mysko, och därmed raderades.
Jag har nog inget klokt att säga idag. Hoppas att ingen på jobbet behöver något vettigt ur mig idag.
*drar mig tillbaka till photoshop och meckar lite bilder - ordlöst*
*rodnar*
Avslöjad. Kunde inte låta bli att läsa lite i alla fall. Men så har jag bild-meckan klart för stunden.
FruL: Det ena mysko meddelandet handlade om att utöver Boris krav, så behöver du säkert äta mer för att kompensera för den energiförlust som frånvaro av energirik dryck gav förut. Fast det förklarar ju inte en viktuppgång. Kroppen kanske inte är van att få så mycket av den typen av energi, och lagrar för glatta livet? (Fast jag har inte sett dig som en som petar i maten, så jag svamlar nog mest.)
Vad det andra handlade om har jag taktiskt nog glömt. Senil kanske??
:( Det blev mysko i alla fall! :(
Ville ju säga att förut fick du en hel del energi från dricka, som du nu behöver äta för att få i dig. Och så kanske kroppen inte är lika van vid den typen av energi och därför inte använder den lika effektivt. Kroppen är ett vanedjur...
Ja - du är nog mer bevandrad bland vätskor än vad jag är... ;)