När märker man av att man är...GRAVID???
KLART du ska kokos. Det kommer hända dig i slutet av sommaren, så det så!!!!!
KLART du ska kokos. Det kommer hända dig i slutet av sommaren, så det så!!!!!
hmmm NUPP
jag tror fortfarande inte att jag kommer göra det. Vwet inte varför, men jag tror bara inte det....
fast just därför så kanske jag verkligen skulle behöva det...
svåååårt
Och ju tidigare han kommr cicci...destor tidigare kan det bli rose
snartis: fy vad skönt att du mår bättre nu. Hoppas att det håller i sig. Och slipper du BH på natten nu
Ja det är sjukt med tröttheten, det spelar ju ingen roll hur mycket man sover, man är trött ändå. Jobbigt när man måste prestera på jobbet...
AM: ha så tjejr ha tjock rumpa redan i magen. ja då är det ju inte konstigt att vi har det senare i livet också
Om det stämmer med illamående så är ju pickn definitivt en kille och kickn en tjej med tanke på hur bra cicci mått och snartis illa.
Hmmm undrar just vad boris är? Transa ? jag menar jag har ju mått lite illa så han är ju varken tjej elelr kille
DISCO kille
fy faaan det är ju värre än transa
Klarar inte av sån där hemskt gräslig pop musik...fast det är ju klart Hip Hop är ju ÄNNU värre.
Shittans det är nog dax att spänna ett par hörlurar runt magen och brassa på musik så att Boris fattar vad som är BRA ´musik redan från början.
Skulle inte klara av en knodd som ska lyssna på idiot musik ihhhhhhhhh Näe indoktrinering är det enda rätta
BORIS
disco kille näe....
Snarare låter det som han kommer födas med svart heskägg och en flaska vodka i handen
och då passar han ju ypperligt in i vår familj
fy faaaan
jag är totalt allergisk mot sån musik, uschhhhh jag ryser.
koko: ja andra barn gör revolt genom att bli goth och sminka sig i vitt och svart, tatuera sig, bli långhåriga osv Men det keommer ju inte fungera i vår famil Jag kommer ju kunna komma med massa tips på hur man får den rätta looken, bästa tatuerings studion osv.
Så sjärlvklart så kommer vårt barn revioltera med de VI hatar dvs pojkband och hip hop.
Uschhhhhhh!!!!!!!!111
ska ändå försöka indoktrinera. Har en kompis vars dotter är döpt efter Pixies och Ramones och som alltid ikläddes Ramones tröjor som löiten. Hon gillar faktiskt dom nu 7 år senare
det ger en hopp!
apropå saker man inte vill att ens barn ska gilla eller göra.
Jag satt och pratade med syrran igår om rädslor man har inföör eller om sina barn. Hon är totalt livrädd för pedofiler och har super nojja om det.
Min nojja är DROGER. Det är min absolut största skräck. Att våra barn av någon anledning skall börja med den jäääävla skkiiiten. usch jag är livrädd för det.
Hur sjutton ska man kunna skydda sina barn från sånt? Och varflör ´har JAG elelr min syster aldrig varit intresserade. Visst vi började båda dricka tidigt och har krökat rätt mcyetk. Men inget mer. Hur blir det så???
LIVRÄDDD!!!!!!
vad är ni rädda för
att man påverkar någon att tycka som man själv