Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Muggles - vad bra!
    Då ska jag träna bra idag, så att det slinker ner lite extra frukost från den beryktade buffén imorgon. :D

Fasen vad besviken jag blir om det inte tar efter alla dessa (naturliga och kanske framkallade) symptom.

Önskar jag kunde veta nu - Twilfit i vår galleria lägger ner på söndag, och har utförsäljning av en massa bh. Det vore ju smidigt att kunna köpa någon i större storlek billigt. Fast å andra sidan vet jag ju inte hur jag växer, när jag väl växer någon gång. Bara bysten eller även runt bröstkorgen???

• Liten med Mindre

Äsch då! Hade precis för mig att någon skulle ta med en gravid kompis. Fast - hur kul kan vi vara med vårt inbördes fikonspråk... :D

Bättrar mig. 6 personer alltså.

Snart så
    CicciL
    FruL
    _koko_
    Mindre
    Frejis

• Liten med Mindre

Oj! Jag sänkte just mitt Word program genom att kopiera en stor fil. :) Nu kan jag ju inte jobba med det förrän datorn hämtat sig och slutat tänka så förgjordat. Sååå synd!

• Meddelande borttaget
  • Liten med Mindre

Ha - blev stoppad i filtret för första gången.

Det tålde visst inte att jag beskrev SFs bioprogram. :D

Läste lite för att hitta en film tills ikväll. Efter hår-diskussionen igår kändes filmen "Allt om min buske" lite ekivok. :D

Fast det handlar om en botanisk trädgård...

• Liten med Mindre

Men FruL - lite frukost behöver väl Boris! *blinkar bedjande* Så kan du gå förbi Samsonite-affären på Norrlandsgatan på vägen hem och handla väskor?

Men för säkerhetsskull får du en lyckönskning redan nu.

"Trevlig resa!"

• Liten med Mindre

Nenne - kom med på frukost!!! Klart du törs!

Kl 12, hotell Scandic Anglais, vid Stureplan om jag inte har fel.

• Liten med Mindre

Nenne - vi pratar högst och skrattar mest. :)

• Liten med Mindre

nenne - har du någon epostadress som du vill lägga ut här,så kan jag skicka en bild.

Eller om du vill skicka en bild till muggles så kan hon lägga in i bildbanken, och så får du se oss andra också?

• Liten med Mindre

"Hej! Jag kallas Mindre, och jag pappersmuffar. Har blivit beroende och kan inte sluta..."

Nä, inga rosa spår sen igår lunch. Fantasierna går i gång i 180 igen. Sitter för övrigt med en trummstinn mage full med luft. :( Hoppas att det är en böna i magen som gör att det blir så. Har hört att man kan bli gasig av bönor... :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???