Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja - och nu kan vi gissa vad bönstjälken symboliserar i sagan... :D

"Sagotanten"

• Liten med Mindre

Gillar att klättra på min bönstjälk...

Nej men Mindre - skäms på dig! Inte tänka på sånt på arbetstid.

• Liten med Mindre

Frågar igen - så att jag får nåt nytt att fundera över.

Ni som plussade, fick ni ont i brösten till BIM? (Brukar ni få ont i boobsen?) Kom det senare? Inte alls?

• Liten med Mindre

Dropparna kommer ju lite när de vill. Och när det närmar sig är det just doppar, inte blodspår.

Fasen vad jag gnatar på. Har trängt bort alla cykelsystrar. :( MÅSTE fokusera på något annat.

• Liten med Mindre

AM - Det brukar göra ont, rejält typ idag. Fast nu ingenting.

Förra månaden hade jag kalasont och brösten svällde nåt enormt (med mina mått mätt), och då började vi hoppas. Fick en klumpig konstig mens, så det kanske var nåt som inte tog.

Nu ömmar de möjligen något om jag tycker på dem ordentligt - men vilka bröst gör inte det? :?

• Liten med Mindre

Nämen Muggles - håll dig till din egen bönstjälk!

Fredagsaktiviteter går bort. Men gärna mornar och eftermiddagar.

• Liten med Mindre

Nu tycker säkert alla att jag hänger här för mycket, istället för att jobba.

Men det är sååå dålig stämning på jobbet. Det funkar inte med nya chefen, folk får ingen arbetsro, anklagas för maskning, belastas med massor med jobb och inga resurser.

Så jobbigt, roligare att vara plussitiv här.

Och tänkt om alla trevliga börjar byta jobb för att de vantrivs. Då kanske jag blir ensam kvar, för om jag nu får en stor mage vill jag ju gärna sitta på mina anställningsår 9 månader till.

• Liten med Mindre

Ojoj, vad ni är söta och engagerade. :) :)

Skönt att ni lyssnar, eller scrollar förbi när det blir för mycket ältande. Stackars makens öron hade krullat ihop sig och trillat av för länge sen annars. Det får de inte - de är så söta, och han kan vifta med dem! Det ni! :D

• Liten med Mindre

Kommer hon lär du se blodspåren i snön koko. No worries.

Eller så är det bara att följa de galna snyftningarna så hittar du rätt...

MEN - hon SKA inte komma!

• Liten med Mindre

miss

...ska INTE komma

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???