När märker man av att man är...GRAVID???
Nenne - vi är rätt långhåriga hela bunten, varierande färg. Bara Frejis ha krulligt hår, om hon nu kommer. Det har varit så tyst ett par dagar.
Hallå! Frejis!?!
Nenne - vi är rätt långhåriga hela bunten, varierande färg. Bara Frejis ha krulligt hår, om hon nu kommer. Det har varit så tyst ett par dagar.
Hallå! Frejis!?!
Åh - vad söta ni var nenne!
Hej Frejis! Kul att du är tillbaka! Jag skulle faktiskt ta det lite lugnt med min inflammation. De flesta aktiviteter involverar ju ländryggen, och därmed behöver den kanske använda den kraft som finns till vardagssysslor.
Stretcha lite, bada, kanske simma? Du kan ju pröva att plaska i SATS poolen på Vasagatan.
Angående snusk-faktorn så tror jag lite beror på att många fokuserar på annat än att klättra bönstjälk, eller rent av saknar lust att aktivera stjälken.
MEN vi behöver ju fortfarande en väldig massa råd här - så fram med de förslag och tips som finnns. :)
Angående pannkakor och björnbär har jag just återkommit från ett mellanmål på pannkakor. :) Med jordgubbssylt. Orkade inte hela lunchlådan.
Och vad gäller vårtorna så var det någontin med deras blaffighet som fick mig att bryta samman i morse. Fast de nog inte var såå stora.
Vi konstaterade ju att det är kallt - så vi ses inne väl? Eftersom vi blir 5-7 stycken så är det väl bara att traska in och leta bord? Eller hur de nu löser det i restaurangen.
Frejis - ett roligt spel kanske kan få er att vakna till liv igen.
Eller lite myspys under ytan i ovan nämna pool eller jacuzzin? "Förbjuden" frukt är ju alltid skoj.
Busa i snön? Så att man blir lite "fysisk" på annat sätt först?
Storstäda hemma och få gjort alla måsten, så att ni kan slappa till lite?
Gå ut och dansa?
Attans att jag inte fick med mig badkläder. Tänkte ju träna före bion, och stället med pool hade ju funkat toppen. :(
Nåja, det får väl bli nåt annat ställe då, så att jag inte blir så sugen. Vem vet - kanske stormar i poolen spritt språngande annars. Bada naken som är så mysigt! (Fast det ska ju helst vara en spegelblank sjö i solnedgång förstås...)
Nenne - 155 kr eller nåt ditåt. Buffé.
Nenne - min ryggsäck är inte så särskilt matchande. Men den följer alltid med. Jag är en sån typ. :)
www.scandic-hotels.se/anglais
Det finns en karta på sidan.
Där fick du ett tips till Frejis - tappa små godsaker i urringningen, och låt mannen försöka fiska upp dem diskret...
fast frusna hallon...iiiiiiii
Nenne, det beror kanske på hur mycket folk det tycks vara. Ser eller hör du oss inte i lobbyn, kolla restaurangen. Kan ju vara bra att jaga bord i fall det behövs.