Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hmmm
    var är moppy förresten skulle inte hon BIMa nu i dagarna?

som sagt nyfiken i en strut...

• nu är jag fruL

barnfabriken skulle behöva ett helt eget planeringsverktyg. Där man kan ange dagar för BIM, ÄL
    vilka piller man tar
    vilka piller maken tar
    vilka ställningar man kört med
    vilka dagar man 6ade
    när böjen kom
    orgasm elelr inte

osv...

snacka om att detta kräver jobb

mindre: är det inte säkrare att köra varje dag då om ni inte vet nä'r ägget kommer?

• nu är jag fruL

mindre:
    näe varje dag i en vecka funkar inte. men varje dag runt böjen kanske är bra.
    Jag vågade inte köra varannan dag pga av min teori om att för oss är tajmingen allt. Så vi körde varje runt ÄL. Men INTE en vecka

hoppas hoppas!!!!!
    varför inte bara ta vitaminer med zink låter enklare...

• nu är jag fruL

jag tycker att gallringen var bra och nödvändig cicci.

Jag förstår inte varför man BARA vill vara med på en lista och sen aldrig är här. Nu säger jag INTE att vänner är så, hon var ju här mycket förut. Men vissa andra verkar bara vara intresserade av listan och inte oss på tråden..
    Fast jag är ju så töntig så jag kanske inte fattar att det är coolt att vara med på en lista eller nåt...

• nu är jag fruL

nu har jag inte kollat länken MEN hur faaan kan någon annan veta att jag har ÄL????
    Hade smst funkat för sweet som letade efter sitt ägg i en vecka månntro...

• nu är jag fruL

shit nu fick man ju ångest att maken fått i sig för lite zink och att bebben fått ändringar i arvsmassan. Hur lätt påverkad är jag????

fy vad mycket saker det finns att oroa sig för och ha ångest över

• nu är jag fruL

vad jag menade med frågan om tabletterna är för att jag själv aldrig orkar äta frön osv, skulle glömma efter en dag. Så piller är lättare för mig. men så är jag ju i läkemedelsbranchen också och gillar ju piller

• nu är jag fruL

hmmmm men spinning kan vel inte vara dåligt för simmarna eller????

ridning däremot...

mindre...hmmm anar jag en porrig underton eller är det jag som är fixerad
    pillRa eller PILLA

• nu är jag fruL

äsch mindre
    tänk inte på det. Nojjor har vi ändå inte skapar du fler. är man så knäpp som mig så kan man ju knappt höra talas om olika saker utan att nojja och bli paranoid
    så strunt idet.
    puss på dig

Tvätta lugnt. För mig väntar ett par timmars jobb till sen en kväll på hotellet. Fyyyyyy vad spännande va.

Längtar ofantligt mycket hem till maken, katterna och soffan. Tänk att just JAG bor i världens mysigaste och bästa lägenhet konstigt va????

• nu är jag fruL

ihhhhhhh
    nu är jag övertygad om att jag och maken har zink brist och kommer få barn utan både det ena och det andra
    lääääskigt

shittas

fast JAG har ju ätit mitt val kvinna länge, innehåller de zink månntro
    maken käkade en om dagen förr... zink????

jag läste att man kan få små könsorgan av för lite zink ha ha ha då borde maken INTE ha det
    men kanske JAG för jag har ju så små tuttar

ha ha ha
    jag vet...inte mitt könsorgan men kul i allfall.
    måste roa sig här på jobbet

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???