Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hmmm var är sweetan och alla andra pladdrare som brukar dyka upp efter dagskiftet har avvikit? Har hiiimla trist på jobbet just nu....
    ska nog doxk inte vara kvar så länge till hoppas jag...

• nu är jag fruL

september
    Är så ledsen för din mens men samtidigt så imponerad över att du är så cool och inte bryter ihop som jag alltid gjorde.

Ja 5:e försöket verkar vara den magiska siffran. det är ganska många som lyckats då. Så...hopppas!"!!!!

BRA av din man att vilja åka för ÄL!!!! TOPPEN. Jag tror att ni definitivt ska försöka få till det efter böjen också. Man vet ju liksom inte när ägget verkligen lossnar efter som böjen tydligen visar att ägget är moget.

Min make åkte 30 mil till mig dagen innan böjen och jag sket ju i jobbet och åkte de 30 milen hem till honom på böjdagen. Allt för 6
    men det lönade sig för oss.
    Såååå
    se till att han kommer till dig. Vi har haft riktigt mysiga stunder på hotellet när maken hälsat på mig. det blir lite extra

• nu är jag fruL

morrn morrn i tråden
    Måste bara säga att det är HELT UNDERBART att komma till jobbet på morgonen och läsa igenom nattskiftets babbel. Page och sweetan ni är för sköna
    Hur kul som helst att läsa ert trams...oj förlåt super sieriösa inlägg

page du får jätte gärna göra en analys av mig. Älskar folk med fördomar och neagtiv syn, skulle vara riktigt kul att få din analys.
    Visst jag kanske kommer behöva söka psykologhjälp eferåt men det kan det vara värt.
    Så shooot

och jag gillar ert "jag" babbel. herregud page. Alla här skriver vel mer eller mindre uteslutande om sig själv, med vissa inhopp av medlidande eller lyckönskningar.

Störtskönt. helt plötsligt kändes det inte så jobbigt att komma till jobbet.

Själv har jag INGA symptom alls alla har helt försvunnit. är detta normalt elelr ska man bli orolig?

annasr är jag bara trött. ihhh denna eviga trötthet.
    Näe ska knalla iväg och köpa en stor cola och en stor fanta så kanske jag klarar dagen
    Har jag sagt att jag är sjukt socker beroende?

• nu är jag fruL

men var är alla idag då?
    Är det så illa att ni jobbar

• nu är jag fruL

cicci:
    Okej som vanligt är du min guru och får migf att landa.
    Du har ju helt rätt. Med en utltrasimmare som du har (pickn) och utan symptom så är det ju inget att vara rädd för. Näe fortsätter jag att må så här bra så kommer jag vara sjjukt glad över min snälla graviditet. och snälla häng dig inte i någon tall

Om nu bara tröttheten kunde ge med sig förstås...
    himla jobbigt.

hmmm var det wsepmtember som frågade förresten om hur många dagar vi fick till det efter böjen. Vi hade 6 böj dagen som var torsdag och fre och lördag sen inte mer.

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

kokos
    hinner du förbi och ta sprutan i eftermiddag? Du måste se till att ta den i tid!
    Jag vet tantvarning på mig men sån är jag

Ja det är lika för de flesta att man blir orolig när symptomen försvinner. Man tror ju liksom att graviditet är lika med symptom. Särskilt opm man som jag hade så otroligt mycket symptom innan och runt plusset. Nu däremot är det bara tröttheten som hänger med.
    Men jag ska på ciccis inrådan försöka coola ner.

annars då? Fått några klimakterie attacker och skällt ut grannarnas barn eller dylikt
    förlåt jag hoppas du kan ta att man skojar om det. Annars är det bara att be mig hålla kä*ften och fara åt helv*ete. det kan jag ta
    pussssss

• nu är jag fruL

man får ju hoppas att ni är som cicci så att inga symptom = suymptom...ja ni fattar
    håller tummarna
    Håller även tummarna att det blir sista kalasandet för dick nästa helg lapinette

• nu är jag fruL

syrran
    du får vel ha med dig en fickplunta till dopet och gå raka vägen på krogen efteråt. det behövs ju först ångest och sen fylla för att det ska ta
    det är ju vetenskapligt bevisat i den här tråden

• nu är jag fruL

hej tjejer
    har suttit i möte...
    jäklarns vad ni varit aktiva.

KOkos: du svarade inte, går du och får din spruta i em?

muggles:_ mycket intresasnt fråga!!!!!!!
    ja varför föds det barn emd väldigt grava störningar när kroppen sorterar bort foster????
    Vaför får dom vara kvar.
    Hmmmm intressant
    kroppen är helt klart konstig...

sen att jag skrev att jag inte hade symptom men var trött... hmmm tänkte inte på att det ÄR symptom. Kanske för att trött kan man ju vara ändå...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???