När märker man av att man är...GRAVID???
fröken_inga (inte fru, än), förlåt namnmissen.
fröken_inga (inte fru, än), förlåt namnmissen.
Äsch, vad synd med huset Brudsommar.
Håller med om att det är olidligt nervöst.
Dessutom är situationen olidligt trist/neggig på jobbet. Nya chefen är verkligen den sopprot han var på sin tidigare tjänst. Kommunikation är definitivt inte hans starka sida. Urk!
Izzie - men om det är böj imorgon - se till att få ditt ikväll, och kanske imorgon innan han åker. Så kanske det finns en chans. Man skulle ju se till att få till det ett par dagar före ÄL.
Nu får han ställa upp och producera!
Nä, inga mer symptom här. Förutom att jag är ett nervvrak som inte kan koncentrera mig.
Får väl se hur det går efter cyklingen ikväll. Kommer det drippelidropp så brukar det ju börja efter ett gympapass.
Ni som känner för att träna - SATS har öppethus idag. Gratis träning för alla om jag förstått det rätt.
Jag försöker sluta analysera. Ibland har det för-droppat allt mellan fredag och tisdag i veckan innan (som från i fredags då).
bara för att retas kanske det inte för-droppar alls denna gång?
Tyvärr får vi alla vänta ett tag till.
Var rädd om era tummar!
Vad skoj att kick'n var i gång Snartis. :) Så att pappa fick se lite också.
Längtar sååå till den dagen det händer oss.
Vad sa kiropraktorn om att behandla gravid? Nyfiken...
Angående babymöber/detaljer så skulle jag nog också helst föredra nalle- och rosettfritt. Fast om någon är snäll nog att låna ut sånt gratis så kvittar det nog vad det är dekorerat med. Nästan i alla fall. :)
Ska till naprapaten imorgon. Det blir alldeles säkert behandling av bäcken och muskler i ländrygg. Om det är någon böna i magen så är det väl tur att det inte gått så lång tid.
Självklart får naprapaten veta att det ev kan vara något. Så får väl han säga sitt.
Det kanske är en uv-rugbyspelare du bär på Brudsomm? :? Har hört att det kan gå hårt till där...
För övrigt - varför går tiden så långsamt???
Föreslog för mannen i morse att vi skulle spola fram en vecka i tiden - så att det är säkert att testa. Vill inte vänta!!
Och så får tiden gärna gå snabbt till mellis-dags. Är så hungrig! Månne alla bubblor som töjer ut magen?