Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hmmmm
    massage ska man vel inte gå på som gravid va? fast det är klart det finns säkert speciell gravid massage.

brudsommar: vas trist att du inte känner dig gravid lycklig MEN jag tror att det är mest en myt att man går omkring och myser. Jag tycker man mest hör om elände som ansamlingar av vatten, svettningar, svullnader, foglossning osv.
    fast det är klart...det tror man ju är mest på slutet av graviditeten.
    Men tiden går ju fort, snart ploppar illbattingen ut
    och precis som mindre säger. Man ska vel egentligen vara glad över att barnet är livligt, det är säkert ett friskhets tecken.

själv känner jag nada och börjar längta efter sparkar

• nu är jag fruL

fast vinter och snö kan jag också vara utan könner jag. Vill inte har en mardrömsvinter som förra året med istid till slutet av mars.

• nu är jag fruL

Åh nnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeee syrran
    det är inte sant
    vad otroligt ledsen jag blir

faaaaaaaaaaaaaaaaaan
    VARFÖR????
    det är min st'ändiga fråga men jag ställder den ingen
    VARFÖR ???
    varför ska det vara så svårt för motiverade människor som försöker allt de kan när knarkande ttonåringar blir gravida på fyllan hur lätt som helst.

Usch gumman
    lag lider med dig för jag vet PRECIS hur jäävla ont det gör

önskar jag kunde hjälpa.
    GRÅT ut det är min lösning. HATA även allt runt omkring, det nrukar hjälpa för mig

usch nu blev jag ledsen
    KRAM

• nu är jag fruL

syrran
    Förstår precis om du vill deppa ifred. Deppa är bra. SÖRJ

Jag tror också att det var en befruktning mern att det inte fäste. Liksom cicci råkade jag också ut för det

MEN precis som mindre skriver verkar det ta gången efter det. jag tror också att det är så att det är lättare då. Såååå sörj nu för allt vad tyget håller så blir det pang på nästa gång. Lider med dig.
    KRAM

kokos och cicci GRYMT vad kul det var att läsa pages analyser av er. Och otroligt att så mycket stämde, man blir ju lite orolig. Vad besitter den galningen för kunskaper egentligen
    MEN page Grymt kul och jag tror att du ska satsa på den karriären.
    kanske bli profilerare

kokos
    du är min själsliga syster

cicci : ha ha ha garvar ihjäl mig över att du slutade räkna vid 70
    jag tror nästan du slår mig i slampighet men det är hårfint
    ha ha ha

har en kompis som räknade ¨på sina fingrar, sen tår, tillslut fick hon låna hela komisgängets fingrar och tår för att hålla reda på alla partners

• nu är jag fruL

mindre
    INTE försent med en oktober bebis KÖÖÖÖR och jag tror att det är viktigt att även få till det några dagar innan böjen. men även efter.
    så jobba på

• nu är jag fruL

men cicci
    då var du egentligen väldigt kyst. För en snubbe i månaden är ju ingenting att bråka om. Och om du inte är upp i 120 så är du ju sedligheten själv

hmmm kände mig genast väldigt städad eftersom jag genast räknade in åren innan den sexuella debuten
    hoppsan vad fruLlan varit städad.

Ska definitivt berätta för min kompis i kväll att det är så här man ska räkna

HURRA!!!!!

mindre: tyckte det var en mycket upplyftande historia om kaninen. Den är lite som oss alla (fri tolkning )
    vi övar och det blir bara fel i början men tillslut efter lite ihärdigt arbete och tur såååååå smäller det

• nu är jag fruL

KYSK men även väldigt kysst så klart

• nu är jag fruL

med fri tolkning så menar jag förståss att jag inte menade att ALLA har gjort felet att bara kört oralt i början och fått klet i ansiktet
    vissa kanske visste var saker och grejer skulle...

MEN jag är ju som sagt väldigt städad, ung och oerfaren

sååååååå

• nu är jag fruL

lapinette
    gaser är JÄTTE bra symptom tycker jag.

Åter till syrrans symptom så måste det ha blivit befruktat den här månaden. Hon hade lite FÖRb mycket bra symptomer.

Men nu håller vi tummisarna för den pippande lilla kaninen
    gaser är bra

• nu är jag fruL

kokos
    jag vill oxckså vara vin trött

och ja ska egentligen ut ikväll....men hur kul är det när man bara får dricka fanta och alla andra bälgar öl. Särskilt som jag inte vill berätta orsaken än...

VILL HA VIIIIIIIIIIIIIIIIIN

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???