• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Girls,
    Ni har väl inte missat artikeln i Aftonbladet om allas vår vän rosenrot. Jag visste ialla fall inte att rr också ger bättre sex life ;) :D

www.expressen.se/index.jsp

• Moppy

Godmorgon tjejer!
    Moppsan har vaknat också! Skönt att se att tråden är i full ggr dygnet runt. Känns skönt att veta att man kan dyka in här om man mot all förmodan inte skulle kunna sova någon natt ;) :)

Lili, Eden och Lapinette, det luktar ju PLUS om er lång väg!! Detta ska bli mycket spännande... jag håller tummarna stenhårt!

• Moppy

Lili - testa dig för sjutton! Du är ju flera dagar över BIM!

• Moppy

Lapinette: prova ClearBlues digitala gravtest. Det är tydlig känsligare än billigare test och man får ett klart och tydligt + eller -. Köps på Apoteket.

• Moppy

Nej det verkar konstigt att hålla tyst om att man testat plus för att överraska. Det angår ju båda parter så att säga...

• Moppy

Koko - det låter som om du har sån där råmjölk (!) som kommer ut boobsen?! Men det tror jag inte man får förrän senare i grav. Mystikt... men känns ju som ett tydligt symptom.

Man slutar aldrig att förundras över hur våra kvinnliga bodies fungerar!

• Moppy

Mindre: tänk på att det viktiga är att du får fatt i hans 'springare', inte att ni jämt och ständigt måste 'komma tillsammans' (*rodnar*), om jag har förstått situationen rätt. Ibland blir ju ÄL-pökandet ganska monotont, typ han får komma när han är klar, istället för att ni ligger och kämpar båda två. Ja du vet vad jag menar (känner mig som värsta Malena Ivarsson...). Självklart vill man ju att varje ggr ska vara så där sockersöta och bra för båda men så funkar ju inte vi stressade vardagsmänniskor...

Kanske ska man öppna sexspalt här i tråden ? :D

• Moppy

Absolut, om man ska köra på ett par ggr runt Äl dagarna har man ju inte alltid tid att hålla på ett tag och kanske inte heller lust bägge två på samma ggr. Kanske är det därför alla 20 åringar blir på smällen direkt - de har en större sexlust än vi 30-taggare!!

• Moppy

det skulle vara till FruL och Mindre...

• Moppy

TomKat: vad jag har läst ca 30 % chans runt ÄL och man ska tydligen köra på varannan dag för att låta simmarna "frodas" :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???