När märker man av att man är...GRAVID???
Snart så.... : Ja jag pluggar medicin. Borde ha näsan djupt i böckerna nu men svårt med motivationen ibland.
Snart så.... : Ja jag pluggar medicin. Borde ha näsan djupt i böckerna nu men svårt med motivationen ibland.
Tar mig friheten att svara på page frågor Välkommen först och främst.
Böj - då pratar vi om ägglossningsstickor. Finns olika märke men den vanligaste visar en tom böj (= ingen ÄL) eller färgad böj (= ÄL på intågande) Vi desperata plussers vill inte missa perioden som man kan bli gravid dvs tiden runt ÄL.
Aladåb- ja egentligen ska väl Nenne svara på denna Handlar i alla fall om "snigelsekretet" som man får i samband med ÄL.
Fick jag till det rätt nu tjejer?
BIM - är en term vi lånat från Familjeliv. Står för Beräknad Icke Mens. Alltså den datum man ska ha mens men hoppas att den uteblir. Konstig term tycker jag själv men är du mé?
Page: har du (ni) kommit till stadiet - Nu kör vi?
page: Inte vad vi vet.
Men du - cytostatika? Vad har läkarna sagt om det? Vanligaste är ju att man får lämna simmare för nedfrysning innan behandling.
Hej, då bryter jag det hela med att börja prata piller
Är det någon som är inne nu som äter Rosenrot?
Jag började käka vitaminer och Rosenrot denna månaden. Har blivit jättepigg.Går inte att sova nästan. Undrade bara om ni andra upplevt samma sak.
Jag äter bara 1 tablett på morgonen och en på kvällen. Överdoserar alltså inte. Funderar på att jag inte ska ta kvällstabletten så tidigt. Jag märker inte något annat, är en ganska glad skit med eller utan tabletter.
Jag köpte Bisolvontabletterna. har dock inte börjat äta än eftersom jag tänkte det "räckte" dagarna runt ÄL.
Jag har BIM 22-24/12 - tänk vilken julklapp
Lapinette cyklar vi ihop denna månaden också?
Lilalady: Hej och välkommen. Önskar er lycka till med babyverkstaden.
Är inne på vårt fjärde försök. Väntar ÄL runt den 6-8/12.