När märker man av att man är...GRAVID???
Sant, det är bättre hemma med maken. Det slår faktiskt solen att ha någon som pysslar om en lite... :) :)
Sant, det är bättre hemma med maken. Det slår faktiskt solen att ha någon som pysslar om en lite... :) :)
Sweet, så du hör röster... Aha... Intressant. Akta dig för männen i vita rockar (kanske lite svårt i ett lab! ;))!!!
Pirr, jag hoppas att jag inte behöver söka läkarvård under julhelgen då! ;)
Sweet, vad har du nu hittat på? En långfilm i tråden... å Sist var det doku-såpa..
Vi kan bli kändisar och äckligt rika hela bunten med alla dessa TV-produktioner! :)
Pirr, jag håller tummarna för dig! Mera plus i tråden vore ju suveränt!!!
Moppy, jag har inte heller berättat för någon att vi försöker skaffa barn. Jag orkar inte med folks frågor och menande blickar på min mage ("neeej, jag är inte gravid, bara tjock"). Det är alldeles för mycket skvaller i min bekantskapskrets! BLÄ! Så jag hoppas att ingen av dem är med här, för jag finns ju numera på nätet! :)
Pirr var tog du vägen?
hahaha! Nu fick jag minsann ta inlägg 6000! Tokigt vad vi är aktiva! :)
Nu ska jag också gå hem minsann!
Trevlig kväll tjejer!
Muggles och Sweet, j-la elände! FANFANFAN!
Sweet, jag som hoppades åt dig!!! :( :(
Fast det är förståss trevligt att ni hänger med oss andra infertila brudar ett tag till.... :)
Frullan, du är min hjälte! Hoppas att det funkar denna gång, det har ni sannerligen förtjänat! Så det så!
Ska iväg på fest ikväll och träffa mitt ex och hans gravida bimbo. Ni kan ju gissa hur kul det känns... :( :( :(
Pirr, du måste rapportera när du har testat! VI är sååå nyfikna (förståss!)!!! :)
Frullan, bra tips! De är dessutom de enda jag känner på festen, förutom festobjektet (en gammal kär vän)... BLÄ! Jag blir nästan lite illamående bara av att tänka på det... :(
Cicci, du som är gurun här i tråden, hur länge skall man äta rosenroten? Bara fram till ÄL, eller hela tiden?
Det måste funka nu, så alla knep som går att komma på måste testas! :)