Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja blev ju sjukskriven så var tvungen att berätta för chefen men han verkar ha tagit det bra.
    vi ska sitta en stund efter lunch och gå igenom allt. Ska ju vara iväg på inskrivning, till sös mm under jan så det är bra att han vet om allt. (varför jag kommer vara borta rätt mkt)

Annars mår jag ganska bra
    *äta regelbundet
    *fått börja äta och kissa mitt i natten
    *brösten är stora men är bara lite öma nu
    *kondisen är helt väck
    *sover och drömmer konstigt
    *illamående när jag inte äter regelbundet
    *TJOCK om magen, många byxor har jag redan fått lägga undan. Har numera bara TVÅ par som inte krossar magen. Hmmm ska nog handla några till

• Snart så....

hahhah tog kort på magen i helgen och SATAN vad stor den redan blivit fast mkt tror jag är att jag är svullen.

Cicci, muggles mm hur ser era magar ut?

• Snart så....

på tal om nästäppa, jag har opererat näsan 2ggr så måste passa mig för nässpray så använder en annan variant som fungerar bättre. Budesonid- mot allergiska besvär.

• Snart så....

Frullan, jag hade bara den där EXTREMA tröttheten i några dagar. Stackars dig om det är det du har än!! Det är en känsla som att man inte har sovit på en vecka trots att man precis klivit upp.

Illamåendet är nästan helt borta så länge jag äter regelbundet. Gör jag inte det så mår jag illa och får ont i magen
    Kanske därför så stor mage?? :(

Hur klarar du rida?? Faaan jag kan inte ens gå till affären utan att vara helt slut när jag kommer hem. Hoppas det går över snart...

• Snart så....

tycker nästan det är konstigt att ingen på jobbet sagt något om min mage??
    Fast i början ser man nog bara FET ut :(

• Snart så....

Mindre, vänta bara tills du får plusset då blir du en tvättäkta slembobba!!

• Snart så....

jaaa Muggles jag tror att det är så

• Snart så....

hahahah Frullan pratade just om ridning med sambon igår, sa oxå att så fort babyn är ute så kommer jag nog börja rida igen.

• Snart så....

Lätt!! 500 inlägg på två veckor är väl ingenting? :D :D

usch har STOOOOORA högar på mitt bord men tänker inte jobba ihjäl mig första dagen. Tom chefen kom förbi och sa att jag skulle ta det lugnt idag :)

• Snart så....

*hornen i pannan växer*
    Har just klippt bort juli och framåt i min pappers kalender på jobbet, så nu har jag en riktig räkna ner kalender framför mig :D :D :D
    snart bara 5 mån kvar att jobba....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???