Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

snartis
    Min kondis är också helt väck. SKITJOBBIGT att rida ett pass.
    orkar absolut inte skänkla, benen klarar inte. Så det är inte bara kondisen som är borta, styrkan också.

Jag kan inte heller ha mina brallor längre. Till och med låren har blivit större, inte bara magen.

Hmmmm så mycket vin som jag hinkade innan och har slutat med så är det konstigt att jag inte krympt som cicci

• nu är jag fruL

muggles
    KLART du ska vara här!!!!! Lite surhet klarar vi vel. Särskilt som vi alla vet vad det beror på. det är vel bättre att du fräser lite åt oss än dina jobbarkompisar som säkert bara skull klassa dig som sur kärring. Vi vet ju att du är en GRAVID sur kärring i alla fall

mindre: BRA då är jag med. Håller tummarna!!!

Skönt att höra att det är fler som varit extremt trötta. Jag är verkligen HELT super trött. sov 13 timmar fre-lör men var ändå helt slut, en timme senare. helt sjukt.

snartis: Skönt i alla fall att du fått illamåendet under kontroll.
    Apropå ridningen så är det så extremt jobbigt att rida just nu. Längtar efter att jag kan berätta varför jag inte pallar. Min ridlärare kräver lite väl mycket av mig just nu eftersom jag inte rider på min normala nivå.
    Red igår en favvo häst som kräver väldigt mycket ben och säte för att komma i form. och jag orkade bara inte. Benen lydde inte. Sen blev jag så slut så jag bara bröt av och la mig fram över halsen på hästen. kunde bara inte sitta upp. Flåsade som besatt.
    muggles. ja musklerna lyder inte alls.
    Men jag kommer fortsätta rida. Eftersom jag inte rör mig annars så tror jag det är viktigt för mig för att behälla liiiite kondis. Sen kan jag inte vara utan hästar och ridning.

Faaaaaan vad jag kommer sakna ridningen. har redan panik över det.
    Så fort rumpan har läkt efter förlossning ska jag upp i sadeln igen!!!!!!!
    det känns faktiskt som prio ett nu....sjukt.

• nu är jag fruL

snartis BRA chef!

jessie: skönt att illamåendet börjar släppa för dig med. Illamående är min största skräck faktiskt...

Ja hoppas kunna rida fram till 6 måndagen...kanske är lite optimistiskt...men vi får vel se.

nenne: har inte hunnit skaffa en leksak än
    tror jag vet vilken jag ska ha...men tiden räcker inte till för att gå och shoppa roliga saker. Just nu är det shopping till resan som står på agendan. och det är så himla jobbigt att gå på stan när man är så här trött. Jag hatar ju att gå iaffärer i vanliga fall, men nu när jag bara vill sova...

• nu är jag fruL

syrran
    tycker också att det låter som ett tidigt MF. Bra att du fått tid hos gyn. Alltid bra att kolla upp att man ser ok ut.

nenne: snällt att han får några slantar

• nu är jag fruL

åhhhhh gör hoppsasteg... kan man önska mer av en man

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    jäklarns vad ni var aktiva idag då.

Muggles: angående möhippa. Tala om att du inte hinner. Skulle aldrig fixa den möhippam.

Sen håller jag absolut inte m,ed om att et blir så om man inte har tärna. Jag hade visserligen tärna. Min allra äldsta bästis. Men hon bor låååångt bort och kunde inte ens vara med påmöhippan.
    Men det skulle aldrig vara ett problem. har ett super tajt tjej gäng där vi är 12 st som hållt ihop i.... många tiotals år. och det är alltid det gänget som fixar för alla. Sen bjuds liksom alla andra som ska vara emd på bröllopet som kusiner och elände. in.

Så det behöver inte alls vara en tärna, det beror liksom på ens umgänge.

sexxxxx
    åhhhhh inget sug alls vill bara sova.
    Känner mig totalt asexuell men det bästa är vel att maken inte heller är sugen. Men det är trist. Skulle gärna bli MER sexuell

• nu är jag fruL

muggles: jag vill faktiskt inte heller vara mamma ledig

HEEEEEEEELT sjukt för jag har längtat efter det i flera år. MEN jag håller på att utveckla mig lite inom ett specialområde och jag verkar kunna få hur intressanta uprag som helst inom et (om chefens planer går i lås...) Och då VILL jag verkligen vara med på det tåget.
    Så de dagar jag har kul på jobbet så känner jag att jag ska amma i 6 månader och då är jag hemma, sen får maken vara hemma

MEN samtidigt så har jag längtat efter möjligheten att vara hemma ånda sen jag örjade jobba efter skolan
    så då känns det som om man ska passa på.

Vi får se hur det blir. Känner mig enormt splittrad.

• nu är jag fruL

cicci
    Så känner jag också...ibland när jag vill utnyttja chansen att vara hemma. Att jag ska vara hemma jäääämt.

Och angående mental stimulans är jag inte ett digg orolig. herreguuuud det kan man vel skaffa på andra ställen än jobbet. Och vad det gäller sysselsättning så är jag ÄN mindre oroad.
    jag kommer garanterat vara i stallet JÄMT
    ja när jag inte fikar med cicci och snartis och andra ev gravida/mammalediga då
    För det ska vi göra mycket, eller hur!

Har en kollega som åkte till stallet och ställde barnvagnen vid ridbanan fun kade hur bra som helst att rida
    fy vad bra.

Sen kommer maken bli flitig besökade i stallet, för att ta hand om barnet när jag rider.

Hmmmmm jag kommer nog få LOV att vara hemma länge om jag ska hinna allt.
    Jag ska dessutom tenta av tyskan osv.

• nu är jag fruL

åhhhhh barnvagnsmaffia
    FY vad mysigt vi ska ha.
    och jag säger som jag sa sist. vi måste åka på en mamma resa med de små. Till nåt eländigt turist ställe och bara sitta under ett parasoll med bibisarna
    Mysigt

vi ska hitta på massa skoj i barnvagnsmaffian.

By the way, den blivande barnvagns maffian kräver fler medsemmar sååååååå
    Lapinette, nu kniiiper du ingen röd tant!!!!
    och jag hade super mens känningar flera dagar innnan BIM, men mensen kom inte. Så vi fortsätter hoppas.

Mysigt snartis. Du jag och bebbarna i stallet.
    Kan du få rida en galen gammal galoppör Han kan behöva få sig en omgång av dig som är proffs! han är faktiskt himla skoj....men galen.
    Men vi passar ihop.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???