När märker man av att man är...GRAVID???
*nöjd*
Nu har jag fått mat i magen :D
*nöjd*
Nu har jag fått mat i magen :D
mätt och belåten än sååå länge...
pratade just med chefen och så trevlig och förstående har jag inte sett/hört honom någonsin. Puuhh allt är grönt och har sagt att jag troligtvis bara kommer att jobba juni ut. De måste redan nu börja planera för ersättare osv..
muggles, har oxå hört det där om bubbelbad, antar att infektionsrisken är mkt högre på tex urinvägsinfektion.
Jag kommer nog hålla mig borta från bubbelbad, fast kanske mer för att man ser ut som en valross när alla andra är smala och fräscha hahahahah
fast det är ganska skönt att chefen vet om det för då slipper man mörka när man är borta/må dåligt.
JAg måste bara få veta hur det blir med bonusar och sånt när man försvinner.
Någon som vet hur det blir med ledigheten? får man nya dagar trots att man är mammaledig?
kan intyda att slemhinnorna blir känsligare!! mkt av mina blödningar kommer från slemhinnorna som är sköra....
men herregud, inte ska man väl behöva ha en tärna för att få en möhippa?? Våra bästa vänner hade varken bestman eller tärna och vi (jag+ sambo) ordnade deras möhippa/svensexa för det. Krävs lite extra planering och smygande för att få tag på gästlistan mm :D
Men de hade superkul iallafall :D :D
hahahah du tänker lika som mig Cicci, måste bara få kläm på det där med mammadagarna hur man ska räkna,hur mång aman ska ta ut osv...
Inget 6 här heller :(
men kanske inte så konstigt när man blött, haft ont i magen, illamående, jätteonda boobs....
då blir man inte såååå pigg på 6 och det gäller inte bara mig utan även sambon. Nu börjar jag må bättre så nu börjar man "vakna" igen :D
åhhh min puckade BLONDA kollega har gjort det igen.
Två delar som ska sättas ihop till en får hon inte ihop och så kommer tekniska chefen och suckar och säger:
-VÄND på delarna!!
-Åhhh kunde man göra det??
DOOOOH :D :D :D
Hon passar in om inte tom är mamma till många av blondin-historierna...
har just varit på akutmöte med företaget :(
De ska göra omorganisera inom företaget där de främst ska se över arbetsrutiner och befattningar.
*gulp* var står man nu påväg att bli mammaledig??
Jag har varit på flera möten där ledningsgruppen frågat hur jag jobbar osv. Tydlingen så är det problem på flera ställen men min roll fungerar väldligt bra. Tror att de kommer göra om så de klonar min roll till flera, fast det är bara spekulationer.