Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

frullan vi ska ju vara barnvagnsmaffia!!!! Klart vi kommer att fika och hitta på massa roliga saker.
    Sen hänger jag gärna med till stallet om du vill ha sällis hahahah jag kan stå med barnvagnarna i mitten på ridhuset och gasta på dig :D :D

• Snart så....

hmmm vi kommer nog inte ha 50/50 just pga sambon tjänar massa mer än mig.
    Han kommer ta några månader ihop med sommaren

• Snart så....

cicci, flera chefer på mitt jobb har löst det med att de är hemma tex varje fredag eller så under 3 månader. Då får de lite tid hemma med barnet iallafall

• Snart så....

Jaa min sambo kommer kräva att få vara hemma. Han och min bror sitter och planerar ihop när de ska vara lediga så det kan vara på landet(västkusten), dricka öl och jaga runt barnen på tomten.

• Snart så....

Min sambo vill vara hemma mer än 10 dagar efter förlossningen. Ska försöka anpassa lite med semester så han kanske är hemma i bästa fall 1 månad :)

• Snart så....

Jessie, jag tror det är möjligt fast kanske är bättre att dela upp veckan istället? Tror att man blir väldigt splittrad över att flänga och inte kunna planera sin dag. Då tror jag det är bättre att du kanske har mån-ons och maken resterande dagarna

• Snart så....

Godmorgon

Har alla tagit sovmorgon eller? :)
    Här sitter man dötrött på jobbet och täppt i näsan.

• Snart så....

Lapinette, köp hellre en sån drinkmix som finns på bolaget som innehåller 4 olika spritsorter. Då kan ni göra ännu fler goda drinkar :)

• Snart så....

hur lång tid tar inskrivningen? ca 1 timme?

• Snart så....

Jag ska dit imorgon bitti. Har tänkt att det skulle ta ca 1 timme så helt fel ute var jag inte.
    Sambon ska oxå med så han får höra och vara delaktig. (han vill med)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???