När märker man av att man är...GRAVID???
Attans jag kan inte nu i helgen, min bror kommer upp över helgen och ska köra honom till flyget mitt på dan på söndagen.
Helgen efter??
Attans jag kan inte nu i helgen, min bror kommer upp över helgen och ska köra honom till flyget mitt på dan på söndagen.
Helgen efter??
åhhhh är du redan så påläst cicci *impad* :D
Själv är jag helt totalt LOST bland allt sånt hahaha
Japp det är den 27:de
Jag kan nog då
Cicci det är en försäkring som täcker om något skulle hända typ tidig födsel mm.
Man gör en försäkring ihop mamma+barn och det är bara Trygg Hansa som har den. Läs på deras hemsida så får du mer info.
våra vänner som fick en prematur ångrar jättemkt att det inte tecknade den. Deras son som nu är 1 år är inte försäkrad nu pga bolagen kan neka prematurer. Inte så kul när han börjar krypa och härja runt i lägenheten nu.
Har jag missat något? är det något speciellt med v17 cicci?
Ahhh du menar sååå *slår sig för pannan*
Ja man har ju ingen aning om vad som kan hända heller under förlossningen och det är nog skönt att slippa tänka på försäkring och sånt direkt efter förlossningen.
jag är på nästa helg :D
åhhhh blåbärspaj med vaniljsås *mmm*
Kanske oxå hakar på fika i helgen, beror lite på när och var.
Hahahah kokos vi pratar väl nästan aldrig bara om en sak, kommer in på massa roligt :D :D Klart du ska med!!!
mars det är ju snart ju kokos, helt underbart! Nu börjar det verkligen lösa sig för er :)
ska JÅ kolla sambon din oxå? Eller vad ska han råka ut för?