Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

koko: grattis!!!!!!!!!!!!!!
    Gud vad skänt att hjule snurrar. Blev själv så glad så att ögona tårades.
    puuuuus
    Åhhhhh men du måste verkligen se till att du får komma till sös det är deras jä*vla skyldighet!!!!!!

• nu är jag fruL

mars kokosen det är inte långt dit...åhhhh vad härligt

nu måste jag dra
    pusss på er

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Håller på att läsa igen...attans vilken aktivitet det varit, kommer ta en löiten stund.

Över 10000 inlägg HELT otroligt.

måste bara rapportera morgonens händelser:
    Jag har SPYTT

och cicci det är INGENTING att önska fy faaan vad äckligt, avskyr att kräkas. Jag tror dock att det var kombinationen, graviditet, kaffe och x2000 som gjorde det.
    Och kräkas på en x2000 toalett är ingen höjdare alls. Fy vad det luktade efteråt...

Jag kände redan förra veckan att jag mådde lite illa på tåget, men den här veckan så mådde jag stört illa. Men jag tror som sagt att kaffet bidrog en hel del. Känner aldrig av x2000 i vanliga fall...

Sen såg jag att ni diskuterade katter. Jag har ju två underbara hankatter. Den ena är presis som tjuren ferdinand. Han kan sitta still och titta på en blomma i timmar. Inte den smartaste men den snällaste. Han ska alltid vara med när man jobbar vid datorn. Men det blir väldigt jobbigt eftersom han jagar mus ikonen på skärmen (pucko!) och skriver man ska han fånga bokstäverna.
    SDen andra katten är otroligt ego och lägger sig på tangentbordet för då vet han att han får all uppmärksamhet.
    Jag är nog som page skrev slav under katten. Det han gör får han göra...

Nu ska jag fortsätta läsa ikapp
    PUUUUUSSSSSS

• nu är jag fruL

Så där nu har jag tagit mig igenom allt, ohhhhh vad mycket.

Snartis: Fyyyyyy vad skänt att det rullar på. Fasiken vad skönt att du ska få komma på ditt special ultraljud på sös. BRA!!!! Kändes din BM bra?

kokos: fy vad underbart att det rullar på för dig. GRYMT att du har tider inplanerade. Klart att sambon ska hinna kolla sina simmare innan 7e mars. det tror jag. Jag blir så glad av tanken att du kanske kommer bli gravid redan i maj. Ihhhhhh

page: ha ha ha trodde för ett tag att det var MIG sweetans analys gällde, kände igen mig så enormt.

lapinette: Ge inte upp än. Jag var ju HELT övertygad om att mensen skulle komma vid BIM för jag hade så enormt tydliga symptom på mens. MEN den kom aldrig. Så pappersmuffa och fortsätt hoppas lite till. Vi kommer finnas här och stötta eller hurra vad nu än resultatet blir.

syrran och september. Försår precis hur ni känner med att alla andfra plussar utom en själv. SDå kände jag också och tyckte att det var super jobbigt. Usch jag lider med er. MEN ni kommer plussa det vet jag. Det är tyvvär ett helvete att kämpa dit... men ge inte upp.
    Kramar till er.

victoria80: Trist situation på jobbet måste jag säga. men tyvvär till motsats vad alla andra säger så tror jag faktiskt att din chef KAN säga upp dig. I allfall om det är en privatägt firma.
    Jag har själv jobbar på en litenm privatägd firma där min kollega blev uppsagd en dag utan några som helst föraningar eller förklaringar. fack och advokjat var inkopplade men hade inget att komma med. Det finns massa kryphål i lagarna. Bla får man undanta 5 stycken personer från tur ordnings regler så man kan säga upp 5 valfria personer. och skäl...ja hävda ekonomiska skäl så kan ingen säga något. På mitt förra ställe plockades massa pengar undan veckan innan kollegan sas upp så att det såg ut som att firman gick mycket sämre än vad den gjorde. Lagligt kan ingen komma åt det om de plockar pengarna rätt.
    MEN kämpa trots detta OCH det är faktiskt som vickan säger, vill du verkligen jobba på ett ställle dör chefen är en komplett idiot och de beter sig helt sjukt? Det skulle inte jag vilja.

Jag anser det mycket allvarligare att din sambo tvivlar på om han vill leva med dig. Det känns ju verkligen som om det kommande barnet inte kommer få en drömstart precis om han kommer mitt i en separation. Jag skulle satsa allt krut på förhållandet jobbet måste ändå komma i andra hand. tycker jag i allfall. Hoppas allt löser sig.

• nu är jag fruL

vickan80
    Jag hoppas att du inte tar illa upp av min kanske lite torra analys. jag var ju inte alls lika förstående som andra. MEN verkligeheten är krass.
    OCH jag tycker verkligen att barnet är viktigast. Och för mig skulle det vara det absolut viktigaste att mitt barn får leva med både mamma och pappa. visst jag förstår att alla förhållande kan spricka men att det gör det redan INNAN barnet kommer...det känns hemskt. Så jobba på relationen och se till att lappa ihop ert förhållande.
    Sen kanske du ska slå något hårt i huvet på din karl för vem sjutton går omkring och är snygg och sexig hemma jämt
    INTE JAG iallafall. herreguuuud mina mysbyxer och jag är ETT efter jobbet.

• nu är jag fruL

ha ha ha undrar om jag ska ringa till BM innan och be henne tala om för min man att han måste sköta all dammsugning under graviditeten. Jag HATAR att dammsuga. jag blir alltid skitarg på dammsugarn...hmmmm...snacka om aggressioner som kommer ut vid konstiga tillfällen...

usch den låter och förljer efter en och åker in i saker. Näe dammsugaren och jag är INTE kompisar

• nu är jag fruL

alltså jag är korkad i know...
    men vad sjutton menar alla med tandborstsex?
    bara fram och tillbaka eller?

måste vara fråga

• nu är jag fruL

mindre: likadant hemma hos oss. Maken byter alltid om efter jobbet... så vi lufsar omkring i våra mysisar. Jag tycker faktiskt att maken är snygg idom. Jag menar man ser ju snoppens konturer så himla mycket bättre än igenom ett par jeans tex
    och det är mysigare att klämma på snoppen genom mysisar. och klämma måste man ju

• nu är jag fruL

syrran:
    då var det som jag misstänkte.... bra uttryck faktiskt.
    Boris blev till genom sånt 6ande så det är inte att förakta.

Vi hade inte många minuter på oss att få till det innan vi skulle på fest en kväll och ut en annan. Så det var rent in-ut men det fungerade
    så borsta på ni, det är värt det!!!!!!!

• nu är jag fruL

snartis
    annars mår jag bra. Eller jag har ju inflammation i ett muskelfäste i axeln men det har ju inget med graviditeten att göra.... Shit jag känner mig som 80 med mina krämpor.

Jag hoppas everkligen att illamåendet bara kommer komma på x2000 om det nu måste komma överhuvudtaget.

idag har jag dock en ruggig yrsel. Sitter nästan och vinglar på stoen. Skitskumt...

Sen har jag lite ont i magen eller snarare musklerna nere vid bäckenet. Jag antar att Boris växer och beöver mer plats

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???