När märker man av att man är...GRAVID???
du ska se att när vi träffas i maj så kommer vi vara tjocka och eländiga och du må illa och ha alla andra symptomer som vi har nu
Åhhhh vad roligt, då kan du få massa tips av oss :D :D
du ska se att när vi träffas i maj så kommer vi vara tjocka och eländiga och du må illa och ha alla andra symptomer som vi har nu
Åhhhh vad roligt, då kan du få massa tips av oss :D :D
Jag är dålig på brunch ställen med buffe, stod massa stället för ett tag sen i aftonbladet. MEN inte kommer jag ihåg det nu
ahhh vad bra, det var det jag hade hört oxå :D
Ska helt klart teckna den, har redan trygg Hansa så det blir enkelt
Hoooohooooo då vet vi vad du gör ikväll Nenne!! :D :D :D
Eller inte?? Kör ni med regnställ redan?
Nu ska du inte tänka på sånt kokos!! Nu är allt perfekt och det går framåt :D
Hihihi inte för att låta elak men vad skönt att höra att sambon din även blir lite utsatt för undersökningar mm. Det är alltid så mkt fokus på kvinnorna att männen "slipper" undan utan att de vill det egentligen.
Nenne, moooohahahaaah när man väl valt att köra utan så är det svårt att gå tillbaka till gummidräkt
Koko, ja männen är ju nästan helt utanför under hela tiden förrutom under verkstadsliden :D :D :D
Nää skämt åsido så är de utanför mer än oss. Vi får göra gynundersökningar, ha koll på ÄL/BIM, tester, tabletter mm.
Skönt att din sambo är underbar
hahahah du har då rätt koko, det vågar vi inte!!
Och vi vill inte heller lämna tråden men som Frullan skrev tidigare så är det bara att SKRIKA när plussarna pratar barnvagn eller annat som ni inte vill prata om
Det mesta är borta men det kommer lite stänk då och då....
Trodde att man skulle slippa blod (mens) under graviditeten men ICKE.
Men mår väldigt bra nu, lite hungrigare än vanligt annars är allt nästan som vanligt