När märker man av att man är...GRAVID???
blir sååå avis på er som har katt, vill oxå ha en!
tyvärr är min äldre bror allergisk så då kan han inte hälsa på oss och det är ju supertrist :(
blir sååå avis på er som har katt, vill oxå ha en!
tyvärr är min äldre bror allergisk så då kan han inte hälsa på oss och det är ju supertrist :(
Har ingen aning, ska på inskrivningen imorgon bitti och ska fråga om allt sånt då. Men de måste nog ha koll så det inte blir för stor inför förlossningen.
Sweet, nu blir nog Frullan glad med ditt första förslag :D :D
Nääää page så får du inte säga :(
Jag brukar våldgästa kompisar som har hundar & katter så man får klappa och gosa i mängder. En kompis sa tillslut att jag fick sluta för de kommer bli bortskämda med för mkt gos hahahahah då måste hon gosa mer med dom efter jag åkt därifrån.
ahhh såna böcker brukar de sälja på Nk eller är det Åhlens här i stockholm??
finns några olika sagor och sen väljer man vad alla ska heta osv..
finns väl även gosedjur med något liknande tema tror jag..
Frejis, näää böjjen på CB har jag liksom förklippat med en annan böjj :D :D
Klart du ska återgå till CB
förknippat skulle det ju stå
page, hon pysslar om sina djur hela tiden men de älskar när de kommer nya personer och blir som ett plåster på dem. Jag gillar ju det så vi plåstar ihop då :D
Hahah nu såg har framför mig dig sittande framför datorn men en kattbak i ansiktet
Ja koko, är nog snäll men min bror kan bli väldigt dålig trots tabletter. Några gånger när han vart på middag hos kompisar har det slutat på sjukhuset.
och när de väl kommer till stockholm så bor de hos oss så vågar inte ens tänka på hur det skulle bli då :(
ahhh sorry page
Ja fruktträdet var en jättebra idee