När märker man av att man är...GRAVID???
Kikar in och säger hej
Kikar in och säger hej
Hallå alla goa tjejer.
Frullan: Vet inte vad jag ska säga. Klart att läkaren ska göra undersökningar. Detta är av yttersta vikt för er och det är hans jobb att hjälpa till. Vad har han för argument att låta bli?
Skickar massor av kramar till er under depparmanteln.
Jag har lite olika. Brukar ha runt 12 dagar från ÄL till BIM. Denna månaden har ÄL inte kommit än. Dag 19 på menscykel och väntar mens 22/12
Tittar snabbt in. har sjukt mycket att göra i skolan så jag hinner inte med ert tuboskrivande Tänker på er och jag försöker läsa så ofta jag kan.
Ni är ju ett sånt härligt gäng att jag har svårt att slita mig. Läser allt jag hinner med men ibland tryter tiden att skriva. Babytillverkning prioriteras förstås
Tror att jag är förbi ÄL denna gång. Har fått utslag på stickorna varje månad men just denna månaden tog stickorna slut mitt i testperioden. Söndag och inget apotek i närheten som var öppet. Kan alltså inte med säkerhet säga om det blev någon ÄL eller ej. Tagit RR denna månaden och fick troligtvis ÄL 5 dagar senare än vanligt. Hmmmmmm skulle det inte vara tvärtom?
FuLLan måte bara säga *jag hejar och viftar med flaggor*.
Kommer bara in för att ge lite styrkekramar. "Been there..."
Ohhh grattis till ersom plussat. Kul
Lapinette: Vi cyklade ihop förra månaden. Jag väntar BIM till helgen men såg att du var någon dag tidigare än mig. Håller tummarna för oss båda (och alla er andra också förstås )
Har läst om den trevliga bildsidan. Kan någon maila till mig också? *lägger huvudet på sne och ler sött*
edenvill@hotmail.com