Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

FruL - försvinn inte - snälla!

Varför inte köpa häst och hund utan att börja med piller? Om det ändå "kvittar" om ni får barn eller ej, så låt naturen ha sin gång.

Kan hända släpper stressen om ni får in en liten vovve i familjen, och så funkar en massa andra saker av bara farten. Eller så har ni i alla fall en liten vovve. (Eller stor förstås.) :) Hade vi inte lägenhet så skulle vi skaffa katter, som säkert är bra för både minskad stressnivå med allt vad det innebär.

• Liten med Mindre

Oj, Nenne, vi var visst inne på samma spår samtidigt. Är inte så flink i fingrarna än. Måste nog skaffa lite te och en smörgås. Får se om jag slipper gravid-kommentarerna idag.

• Liten med Mindre

Fler kattälskare med andra ord. :)

Både jag och maken gosade av bara sjutton med katterna i Falun i helgen. Tur att det var kallt ute så att de låg inne och var slöa. Annars flyr de bara fältet.

• Liten med Mindre

Jo, att jobba dövar i alla fall ett av de dåliga samvetena.

• Liten med Mindre

Vi siktar nog inte på Falun. Och tyvärr är det inte många lägen runt Stockholm som lämpar sig bra för katt heller.

Vet inte om jag skulle vilja släppa ut min kisse i ett vanligt bostadsområde. Folk kan vara så grymma. Fast det kan de förstås på mindres ställen också.

• Liten med Mindre

Sist jag var i Asien satt jag på dass. ;) En hel natt. :(

• Liten med Mindre

Åhhh, spännande Jessie och Cicci. Ska ni testa, eller vänta så att vi får lida lite av nyfikenhet??

• Liten med Mindre

Var är du Storasystern?

Vi blev sjuka på väg från Indonesien till Singapore. Singapore är VÄLDIGT tacksamt att vara magsjuk i. (Om du nödvändigtvis måste blir det i Asien.) Rent vatten och fina toaletter, gratis och gott om dem.

• Liten med Mindre

Japan, coolt Storasystern. Det är ju definitivt mer Asien än Singapore. Fast rent och fint förstås. Spännande, även om jag förstår att du längtar hem till mannen. :)

• Liten med Mindre

Cicci - bara för att de ser dig i tv betyder ju inte att de vet när det är inspelat. Väl?

Å andra sidan känns det ju inte som att detta är den "vanliga" begäran om ledighet för att lata sig. Beror förstås på chefen.

Eller är det konkurrerande verksamhet?

Tjänstledigt?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???