Tjingeling tjejer!!
New York håller på o vakna! :)
Ville bara lite snabbt kika in här innan jag sticker till jobbet! mest för att önksa GOD JUL till alla ifall ni hinner dra från tråden snart. Ja, jag har ju redan missat Mindre men jag hoppas hon får en jätteskön jul (och jag håller tummarna för att det blev någo för henne denna gången!)
Jag kommer sakna er alla under julhelgen. För jag gissar att inte så många tittar in häer då, men jag kommer titta in lite regelbundet tror jag :)
Helt otroligt Jessi, vilken historia! Tur att du blev bra och att barnet klarade sig! :)
Och Koko, jag håller med dig, jag beundrar också en massa folk, för att de gör saker man själv inte kan göra! Och jag kan tala om att forskning inte alls är något "svårt" men man måste tyvärr ha en läggning som klarar av manodepressivitet ;) För det är f-n vad det går upp och ner i jobbet. Hela tiden...! Ungefär som i min barnverkstad....
Muggles,
finns det ingentans du kan ringa och prata med någon kunnig person? det brukar iallafall kunna vara bra som första sak när man är orolig. Och kanske går det fortarre att få tag på någon per telefon än attt få ett VUL inbokat??
Annars verkade det bra med gynakuten som någon nämnde. Visste inte att det fanns sådana faktiskt. Jag förstår om du är orolig, men jag tror inte det är någon fara (du ser, jag gör som du gjorde med Cicci eftersom det är så lätt när man inte själv är gravid o nojjig! ;) )
Jättekramar till dig!!!! :)
Ses senare tjejer!