Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

muggles,
    vad bra att allt verkar fungera fint när ni skrev in er och att du inte fick "skäll" av BM!!!! ;)

Hoppas nu att dina bröst inte blir fullt lika ömma som Jessies för det lät väldigt jobbigt.

Själv borde jag "jobba" idag men har ingen lust alls. Men jag måste så det är väl bara att ta sig i kragen och börja skriva. Tumtidelitum..... Hm, kanske ska man ta sig nå´t at äta först?!

• sweetstreet

hehe muggles,

Ja dessa smiley-gubbar dyker upp lite här och var när man skriver!
    Ibland på de mest opassande ställen faktiskt!!!
    men det känns soim om de flesta känner till det och fattar när gubben-i-lådan poppar upp på fel ställen....

• sweetstreet

Jo kasnke blir det lättare att jobba idag men jag tror inte det. Känner inte alls för vad jag måste göra men jag har en dead line så jag vet att jag verkligen MÅSTE börja snart. ju längre jag skjuter på det desto mer stressigt kommer det bli annars. Hu!

Men för att skriva måste man ju ha lite "inspiration". Iallafall jag. Och just nu är den verkligen noll.
    Vill mycket hellre fortsätta ta det lugnt och mysa och göra ingenting, som jag gjort hittills under julledigheten! :)

• sweetstreet

Jehoooo Syrran!!!!!!!!!

Perfekt timing då! Helg som det är och allt!!!!!! Och t o m en extra ledig dag (nyårsdagen) på måndag som ni kan ha det väldigt trevligt på ;) :D

Lycka till nu!
    Själv har jag inte fått den berömda böjen än, men den ska enl berökningarna komma nu efter helgen. Men jag började kolla med stickorna lite i förväg eftersom vissa av er här cyklar kortare med rosenrot och jag har ju börjat äta detta nu.

• sweetstreet

Nenne! Låter ju superbra att du inte känner av dina stenar längre!!!!!! Kanske blev de skrämda och flydde bara av att du fick den där medicinen utskriven! Eller så har all julmat tagit död på dem :D

Eller skickade du kasnke in värsta lilla tekniska "divajset" med ett MIP-meddelande på och när de läste detta och kom till "this will self destruy in 5 seconds" så fattade de inget utan började en konferens där inne om vad de skulle göra och då "poff" så small det och eftersom de alla var samlade runt meddelandet så strök de med på kuppen!!!??? :o :)

I vilket fall som helst är det ju superbra att du inte har ont längre! :)

• sweetstreet

Muggles,

Jag fick dina drugs idag på posten!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Suuuuuuuuuupertack! :)

Hehe så nu blir det till att knapra piller till champagnen imor´n! :D

• sweetstreet

Ååååå

GRATTTTIISSSSS ljuvilig!!!!!!

Jag blev så glad här att jag sitter och bara ler!!!!!! Underbart! :)
    Ja, det blev ju ett fantastiskt avslut på gamla året och en lika fantstisk början på det nya!

Själv hoppas jag på att det ska gå vägen denna ÄL, men vi får se. Försöker att inte stressa upp mig men det är lite svårt när fler o fler plussar i tråden.

Ha nu en riktigt härlig nyårsnatt ljuvlig och smutta ordentligt på bubblorna! :)

• sweetstreet

Cicci,

Tack för omtanken!
    Jag har börjat äta dem ändå för jag tänkte att det lite borde det väl hjälpa? Tänk om man vore förkyld, då ska de ju hjälpa rätt tidigt gissar jag. För om de inte börjar verka förrän efter flera veckor vorde det ju ingen bra medicin mot t ex hosta eftersom många förkylningar går över efter bara någon vecka drygt?
    Jaja, det är iallafall värt att chansa!

Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton! Här är det ju långt kvar innan tolvslaget. Känns lite skumt att man ringer hem och önskar gott nytt år run 18-tiden vilket oftast är innan man ens själv hunnit äta... Haha! Men så är det ju. För när vi har tolvslag är klockan 6 på morgonen och eftersom man blivit såhär lastgammal är de flesta jag känner inte vakna så dags... Känns som det var länge sedan ens vänner raglade hem vid 7-snåret på nyårsdagen.

• sweetstreet

Haha! :) Kanske är det det som är tricket!!!??? Att inte hänga i vår tråd så mycket. Men det är ju så svårt att låta bli tycker jag.... För det är ju så mycket kul folk här! :) :D

Men men om det inte tar denna gång kanske man ska testa att inte hänga här så mycket fram till nästa ÄL??? ;)
    Och visst, det hjälper ju inte precis till att göra en mer avslappnad beträffande ÄL-aladåber, symptom/icke-symptom etc...

Hehe, ljuvlig förresten tycker jag bakifrån lät trevligt! :D

• sweetstreet

Pirr,

Tycker ni gör rätt som ändå testar denna ÄL. Jag menar det borde ju finnas någon annan medicin som ni kan ta ifall det nu skulle ta denna gången. För alla som har epileplsi måste ju kunna skaffa barn??? Jag har iallafall inte hört något om tt de inte skulle kunna det, så då borde det ju finnas en medicin som inte ska vara skadlig vid graviditet.

Lycka till nu!!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???