Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja bestämmer gärna tid imorgon fm, måste ju som sagt prata med brorsan och sambon ikväll.

• Snart så....

Samma här, bakfylleurin är nog det bästa :D :D
    Håller tummar och tår!! ska övertala Kick´n att även kan göra det

• Snart så....

nu ska jag oxå bege mig hemåt, vi hörs imorron fm kokos & Cicci.

Ha en trevlig helg

Kram på er

• Snart så....

Godmorgon i det underbara snövädret

Äntligen kom det snö och massor dessutom :) :)
    Hoppas bara att det får ligga kvar på träden så fint som det gör nu. *mysigt*

Igår var verkligen det värsta dagen för mig sen plusset kom och då menar jag inte kroppsligt. Humöret var som en riktig jojjo, ena sekunden rann tårarna och andra var jag arg som ett bi. Stackars sambon, han höll sig borta och lät mig vara ifred. Ojoj jag som knappt har PMS vid mens

Men vad är det jag har läst??
    Varför kunde inte den satans tanten hålla sig borta från Sweetan och Lappis?!?!?
    Massa kramar till er

• Snart så....

Härligt Cicci! Fast tror inte att det kommer säga POFF om dig, du kommer säkert få en elegant snygg mage :)

Var ni och fikade i söndags?

• Snart så....

Ahhh själv körde jag bror min till arlanda så det tog lite tid på söndagen.

Hmmm....jag har redan mage, vissa dagar syns det mer än andra. Idag har jag en mag-dag så själv tycker jag det syns tydligt. Min sambo ser det men andra tror nog bara att jag blivit grymt tjock

Måste köpa nya byxor snart, nu kommer den där jobbiga perioden där vanliga sitter illa och mamma är för stora. Shit är bara i v11 och har redan problem.

• Snart så....

Vad bestämde vi om söndag? Var skulle vi ses någonstans?

• Snart så....

men de har ju bara brunch på söndagar??? hur ska vi då göra?

• Snart så....

Nu såg jag att Villa Källhagen hade på lördagar...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???