När märker man av att man är...GRAVID???
För att jag tycker att jag lukta hästskit!
Nu ska jag hem mina underbara trådsystrar!
See ya tomorrow!
För att jag tycker att jag lukta hästskit!
Nu ska jag hem mina underbara trådsystrar!
See ya tomorrow!
Frullan: Du ska dela BB sal med mig!
Kom på att du cyklar ju en vecka tidigare än oss, så det kommer bara vara 3 veckor mellan våra graviditeter! Så jag kniper igen och du krystar ut så får vi i slutet av Juli båda 2
Mindre: Jag märkte med att Bisolvon funkade erftersom jag blev av med min slemmiga hosta! Se det som positivt.
Käka extra dagarna innan ÄL så simmar de lättare in.
Visste ni att det faktiskt finns något som heter Bisolvonmetoden? Så det lär ju inte vara en skröna i allafall.
Här är det som vanligt, inga symptom alls.
Håller tummarna för Muggles och Lapinette nu, någon måste plussa med mig!!!!
KRAM, nu ska jag på externt möte....
Shit vad jag har haft mycket att göra idag! Alla dessa möten tar kol på mig, man vill ju inte stressa nu när man har lilla ärtan där inne, hon får inte komma ut, eller han för den delen.
Drar på tjänsteresa i morgon till Södra Sverige, tack o lov bara en dag. Men nästa vecka ska jag vara i Götet hela veckan. Hoppas jag hittar in så ofta som möjligt och kan meddela mig
Ha det bra mina medsystrar i fabriken.
Kram
Hej tjejere,
loggar in hemmifrån, eftersom jag kommer vara i Götet större delen av nästa vecka och vet inte när jag kan skriva igen.
Har just varit på julmarknad på Steningeslott med min make, det var ganska mysigt, men mycket folk. Köpte första saken till min bebis, en liten engelsk nalle
Eftersom jag fortfarande inte har symptom ellere känner mig gravid, så kändes det bra att få köpa en liten grej i allafall.
Ringde BM i fredags, hon säger att det är normalt att inte känna någoy men jag ska faktiskt gå o göra ett tidigare vul om så jag kan bli lugn om jag inte få några symptom inom en vecka.
Ha det bra i bebisfabriken, antar att frullan med flera ligger hemma och gör barn nu... det gör ni rätt i så jag slipper vara ensam!
Kramar
Halloj i fabriken tjejer!
Är i Göteborg och fick just ett avbokat möte, så jag passar på att läsa i kapp (!) och kasta in ett inlägg.
Råkade spara mitt lösenord på datorn, hmmm, hoppas inte det sparas efter jag loggat ur eftersom jag är på hotellets dator... ja ja såååå typiskt mig ( kanske symptom )
Appropå symptom, så har jag fortfarande inga, såå trist. Är dock YR, känner mig vimmelkantig, men vet inte om det är just symptom.
Skulle ha ÄL som på torsdag, så ni adnra i min cykel borde ju ha det med nu i dagarna! Håller alla tummar o tår!
Muggles, tack för i går, najs att träffa dig! Hoppas du får en härlig semester och ziam square är bra för shopping, om du glömde det!
Hallå mina älsklingstrådisar!!!!!!!!!!
Fasen, Götet i all sin glans... men nu börjar jag längta hem till Stockholm, i och för sig är min make i London, så kanske inte så kul att vara ensam hemma heller!
Ja ha ja... Lapinette och CO. jag tycker att det luktar plus i tråden! ÅÅÅ vad jag blir glad, vill att någon mer än jag ska få till det nu.
Ja som Frullan säger, jag hade ju redan innan mens börjat planera in nästa ÄL och jag bokade biljett hem tidigare från Göteborg så jag skulle hinna hem och få till ett äventyr med maken så jag inte missade ÄL men det behövde jag ju inte nu med facit i hand, det blev som det blev...
Hur som, är fortfarade orolig... känner inget, jag vet att ni har sagt att jag ska vara glad för det, men just nu hade jag gärna spytt, mått illa och haft lite ömma bröst som ett tecken på att min "bebis" levde där inne, inbillar mig ju att den är död eller något....
Om jag inte börjar må apa snart så ska jag be att få ett vul nästa vecka för jag går in i vecka 7 på torsdag, då kanske det kan se hjärtljud om jag har tur...
Koko: Den vätskan du pratar om är ju Råmjölk, vanligt gravtecken! Så skumt!
Du kanske borde göra ett gynbesök i allafall?? Låter ju väldigt konstigt!
Känns som om jag borde haft dessa symptom snarare än du om du nu anser att du ej är gravid?!?!?
*vinkar till Mindre* hoppas ni får till det. Vi körde på bakifrån i duschen ett par gånger, bara så man får till det snabbt och på ett roligare ställe än i sängen.Fast just då tog det inte, men vi testade... Nu när jag blev gravid var det med så kallat "panik-kn***l" så med det sagt: det krävs en snopp som kastar ut simmare för att man ska lyckas, så på honom bara!!!!!!!!! Han får ställa upp
Snart så... gumman jag tror inte det har betydelse att din mens var sen... börja testa med stickorna igen senast fredag! NU SKA NI PLUSSA!
massa kramar till er alla//Cicci
Hejsan girls!
Sista dagen i Göteborg, ååh vad skönt det ska bli att få åka hem till Stockholm och maken igen. Jag gillar inte affärsresor längre, det var kul när man var yngre, men nu tycker jag mest sådant är skit jobbigt. Ja ja...
STORT GRATTIS TILL A.M.!!!!!!!!!!
En liten tjej, vad underbart!
Jag gillar alla angivna namn (utom Fanny) och tycker också att det är jätte viktigt att namnen funkar internationellt.
Lovisa är gulligt, men även Louise.
Charlotte är ovanligt nu för tiden, tänkte på det härromdagen. Finns massor!
Håller som vanligt tummar och tår för alla ÄL, BIMare etc och hoppas jag får en medsyster. Jag verkar i allafall cykla med skärgårdsbruden.
Inga som helst tecken på grav, så jäkla stressande.... fortfarande....
Hoppas ni får en underbar dag i tråden!
KRAMAR Cicci
Tjenixen!
Så var man tillbaka på kontoret efter en skit trist och jobbig vecka i Göteborg. Phuu och usch.
Äntligen fredag, denna veckan har fullkommligen flugit i väg.
Ag aladoben och Bisolvon, som jag läste ett antal inlägg bak, så tunnas inte aladåben ut pga Bisolvon, jag fick min o hade snigelslem i 2 dagar.
Känns som jag skriver samma varje dag, INGA symptom. FAN. Jag vill spy!!!!!!!!!!!! Eller något annat ofräscht!
Nähä, nu ska jag öppna mailboxen, känns som om det var ett tag sedan
Eden: Man börjar med Bisolvon mensens första dag och äter fram till ÄL, likadant med Rosenrot.
Tjejer,
Nu har jag genomsökt massa sidor på nätet (tom familjeliv) o försökt hitta information om inga symptom.
Vet ni något? Jag fattar inte varför jag inte känner något, vet någon här om det är vanligt att man mår som jag gör?
Det jag kände förra veckan var lite mer hunger, sen har jag varit yr denna veckan, det är allt.
Om den skulle vara död där inne, hur lång tid tar det innan den åker ut och är det möjligen så att det är därför jag inte känner något? Känner mig lite ensam i det hela!
Ngn som vet?