När märker man av att man är...GRAVID???
obs - lite varning, pilla inte för mycket på tappen, man kan få infektioner och sånt har jag hört. är inte test bättre så man vet när ÄL kommer? *älskar tester*
obs - lite varning, pilla inte för mycket på tappen, man kan få infektioner och sånt har jag hört. är inte test bättre så man vet när ÄL kommer? *älskar tester*
Appropå folsyra har jag förresten kommit underfund med att Vitamineral Kvinna innehåller mer folsyra och mer järn än Mitt Val Kvinna. Och man behöver bara ta 1 tablett istället för 2. Så det kan jag rekommendera :) ;)
båda finns på apoteket
jag har också köpt Berocca, det kan man tydligen ta som en boost under en viss period om man är extra trött och stressad. Typ som ett komplement till Vitamineral. Men vad är det för skillnad mellan Vitamax och Vitamineral??
FruL, jag håller med dig, jag vill också hellre ha killar om jag får välja. Och kan komma på tusen snygga killnamn men inte ett enda tjejnamn...
jämför jag hur jag beter mig ibland mot min kära mamma och hur min make beter sig mot sin mamma (sätter henne alltid på en liten pedistal), så vill jag hellre ha pojkar...
he he jag läste STJÄRTpinne. Har alldeles för snuskiga tankar just nu för att kunna läsa allt objektivt.
Sankta Lucia på er :D
Guten Morgen! (blev lite tyskinspirerad efter vårt översättande igår ;))
JAAAA det är fredag!! Och JAAA i helgen ska jag nog hoppas på min babe därhemma, det var ju ett tag sedan med tanke på allt som hänt. Längtar!! :D
Vilken vecka är du i Cicci?
ofta börjar man inte känna t ex illamående (om man nu blir det, bra 50% blir det tydligen) förrän v 7-8. om du är orolig kan du göra VUL hos din gynekolog, man bör kunna se ngt fr v 5 (hinnsäck ialla fall).
Det kommer gå superbra, det känner jag på mig !! :D