• Eden-06

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej alla godingar. Tråden bara rsar iväg. Över 7000 inlägg WOW

Lapinette: Är nyfiken på dig eftersom vi cyklar ihop. Har det blivit någon mens? Känner också molnande menssmärtor sedan ett par dagar tillbaka
    F-N också, vad ska man egentligen behöva göra för att bli gravid??????

• Eden-06

Page: hihihihi
    Det värsta är att det stämmer så förbaskat väl.

• Eden-06

Vi är inne på fjärde försöket nu. Kört med ÄL stickor direkt, käkar piller, har vansinnessex runt ÄL och ändå kommer den förbaskade mensvärken som ett brev på posten.

• Eden-06

Page: Hur går det för dig? Var i menscykeln är du nu?

• Eden-06

Frejis: God Jul och Gott Nyår på dig också

sweetstreet: Hoppet lever fortfarande tills mensen är helt uppenbar. Innerst inne finns ju hoppet och önskan att mensvärken trots allt står för något annat.

• Eden-06

Det är just det som är så frustrerande. Man känner att man gör ALLT och ändå går det inte.

• Eden-06

Nu är det läggdax för mig. Underbart att veta att ni är där ute alla godingar - både i ljusa och mörka stunder. Kramar.

• Eden-06

mugglesfan: Förstår din oro även om jag inte tror att det är någon fara. Symtom kommer, går och förändras. Tycker absolut att du ska försöka få en tid hos BM. Själv kan jag inte släppa saker jag fått på hjärnan förrän motsatsen bevisats och då helst vetenskapligt

• Eden-06

Är inne i "papper långt in i muffen för att kolla"-fasen. Mensvärken finns där men ännu ingen mens.

• Eden-06

God Jul från mig också. Blir ingen direkt julledighet för min del. Böckerna ligger jämt och tittar uppfodrande på mig.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???