• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

CicciL - anmäl inlägget till BT och förklara ditt ärende så kan de ta bort inlägget sedan!
    Du klickar på "handsymbolen" i inlägget!

Själv måste jag säga att det var skoj att se er! Och att jag tittade kan väl inte vara så farligt?!?!?

Kram på alla!!!

• viktualia

Men Snartis!!!!

rödvinsås till oxfile är ju faktiskt KOKT vilket innebär att alkoholen i vinet kokat bort!!!

• viktualia

skricnack = måste vara en kombo av skitsnack och skriksnack där det senare är någon man ofta garvar åt...

mer julsilar... eller nähäe.. julsillar till folket!

*sista dagen på jobbet för i år för smygläsaren Vickan*

• viktualia

fniss fruLlan - där kanske du gav mig tips på vad jag ska hitta på för mat till på torsdag.. *fnitter*

vad sägs om gluten- och laktosfri laxtjohejsan med järnrika grönsaker?!?

*smygläsarVickan beger sig hem efter första arbetsdagen på jobbet 2007.... INTE mycket vettigt blev gjort... BT var ju en vansinnigt händelserikt ställe idag...*

• viktualia

FruLlan skrev: "livet kommer aldrig mer bli sig likt...vilken resa!!!!! "

Det är det som är så HIMLA läbbigt.. baaa ....

/Vickan
    som fortsätter knapra p-piller ett tag till.. och under tiden använder den här tråden för att inse att det är dags för förändring i livet hur j-la läbbigt det än verkar...

• viktualia

fyyyy faaaaan,.... nääeee usch.. nu rymmer nog smygläsaren och återvänder senare... jag blir helt skrämd av alla läbbiga förlossningshistorier... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???