Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag lovar Nenne att du kommer känna igen oss och vi kommer spana efter dig :D

• Snart så....

Godmorgon,

Tack för i lördags tjejer :D
    Jag fortsatte matfrossan resten av lördagen, gick och åt italiensk *mmmm* senare på kvällen.

• Snart så....

Urk det är fel på ventilationen i mitt + 2 kollegors rum. Vi har en skola med matlagningskurser i huset och deras matos kommer in våra rummen. Blääää nu steker de lök....SAY NO MORE 9,30 på morgonen.
    Cicci, du skulle kanske låna mitt rum någon dag så får du må lite illa??? ahhahah

Muggles, jag ska KUBBa den 6feb och du?
    Imorgon ska jag till sös och min sambo ska för första gången se Kick´n, ska bli kul att se hans reaktion.

• Snart så....

Frullan, buuuuu jag kan inte läsa min mail på jobbet

på dig

• Snart så....

Nenne, jag skulle gilla din morbror :D
    Bugga kan man göra till alla danstyper mooohahahaha

• Snart så....

I vanliga fall brukar jag bara ha en matlåda med mig till jobbet med idag blev det en helt kasse med massa saker. Ska försöka införa mellis på fm och em samtidigt dra ner på lunchen så kanske Kick´n och jag mår bättre?? Vad tror ni om det?

• Snart så....

Mindre, har tyvärr inte tips förrutom just Nozoil.

• Snart så....

Mindre, du kan inte spinga och köpa en ny? annars finns det en fuktspray som fungerar bra och är inte lika äcklig som Nozoil.
    Sprayer för näsan är min expertis hahaha efter 2op så han man testat det mesta

• Snart så....

Mindre, sprayen hittar du på apoteket, attans kommer inte ihåg vad den heter men fråga du så vet de säkert.
    Näää Nozoil är en mardröm, rinner ut om man inte passar sig och luktar satan. Ser inte så fräscht ut

• Snart så....

hahahha Cicci en sån tröja kanske jag ska börja använda redan nu när alla bara tror att man blivit grymt fet.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???