Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Tusen tack tjejer. Jag har just gått in i vecka 7. Jag ska ringa min BM igen och be om vul nästa vecka om det går.
    Jag har när jag läste det, varit törstig, men tänkte inte på det som gravsymptom, sen lite yr. Men det är inte mycket mer...
    Tack för att ni alla kom med svar, känns lite bättre inför helgen!
    PUSS

• Bröllopstokiig

Trevlig helg Mindre!

Phuu man har en del att pilla med när man har varit i från kontoret hela veckan!

Jag ska ha en underbar helg jag med. Dricka saftglögg och vatten
    Leta symptom som aldig kommer visa sig...

Nä, hur som helst. Jag längtar till om 2 veckor när vi ska ses hemma hos KOKO! Tjohooo vad kul det ska bli!

• Bröllopstokiig

God morgon girls!

Guess what, jag spydde en liten klick i morse och sen har jag varit väldigt trött i helgen (hoppas inte det var sviterna från Göteborg eller vinterkräksjukan, men nu mår jag bra - så antar inte det...)
    Nice med lite symptom äntligen! Tjohooo...

Julmarknad igen denna helgen och massa spring i julpyntade affärer, tycker det är så mysigt denna årstid och med julen! Kan inte fatta att det knappt är 4 veckor kvar!

Min Dubai resa blev flyttad till januari i stället, så typiskt, då kanske man börjar bli lite fet... ska inte springa i bikini i kameran i allafall

Nenne: Jag hade inte heller någon aladåb mina första 4 försök, så jäkla konstigt! Men på 5e och det vi lyckades på så kom den 2-3 dagar innan ÄL. Jag vet inte om det är så att man ska ha en eller ej. Någon gång kom den även efter ÄL för jag kollade med ÄL testerna och den kom efter stegring, 2 dagar.... märkligt. Men kör på som vanligt, så kanske det går i allafall!

Jaha, är det fullan som har BIM denna veckan igen då?? Vilka mer?
    ÅÅÅ vad spännande!

Snart så... skönt att du har fått böjjen nu då, då var det ju inte försenat väl?Kom ju gnaska precis spot on! jag skulle ju haft nu i helgen med, eller strax innan, om jag nu inte blivit gravid!

Nu ska jag förbereda mig för ett möte, men vi hörs snart igen.

• Bröllopstokiig

Snart så... jag har berättat för 3 stycken på jobbet, sen har jag berättat för en av mina kompisar (som var tärna på bröllopet) och inga fler. Mor/Far föräldrar får reda på det på julafton om allt har gått bra. Jag ska ju på vul den 19/12 om jag inte sprungit i väg tidigare.
    Tror det är en kille

• Bröllopstokiig

Snart så... jag fick höra en skröna av en av de kollegorna som vet på jobbet och hon sa att om man inte mår kass så är det en kille. Tjejer mår man sämre med. Sen fick en annan kollega på jobbet barn i lördags, hon mådde kanon hela graviditeten och mådde inte illa en ända gång, o hon fick en kille. Så jag tror bara det är det.
    Jag hade en önskan innan jag blev med barn och det var att den EJ skulle komma i juli och sen att om det kom en skulle det vara ej tjej första gången.
    Så jag tror pga det med att det är en kille
    Skit samma vad det är i o för sig, jag är bara glad om det blir något!

• Bröllopstokiig

Jo vissa säger att de ser på magen vad det är... vi får väl se i mitt fall, just nu har jag ju ingen mage alls, allt känns bara absurt för tillfället!

Ljuvlig: kör i gång med Rosenrot och Bisolvon redan nu och ät fram till ÄL, det jag kompleterade med var Mitt Val Kvinna och Berocca (folsyra har jag ätit ända sedan i juli när vi började försöka). Jag tror på det samt att jag slutade röka och tänkte på nästa ÄL i stället för att fokusera för mycket på den som varit just. Jag trodde ju att jag inte hade blivit gravid till 99%, just den gången blev jag.

Skönt att höra att det är andra som mått kass som har fått killar, så som Jessie säger det är massa skrönor!!!!!!!
    Det blir vad det blir och som jag känner nu så ska jag/vi inte ta reda på det i allafall utan det får bli en överaskning!

• Bröllopstokiig

Det är din tur nästa gång Snart så......

• Bröllopstokiig

Tänk om vi har 2-3 nya plussare inför glöggträffen, det kanske blir bobsaftglögg för oss alla
    Jag vill att det ska vara er tur nu! Tycker det är trist att vara ensam, nästan så man hade velat vara med och cykla med er nu i stället
    Sen vill man ju att barnvagnsmaffian ska få så nära varandra som möjligt!
    Jahaaaa 5 försöket, det var det försöket som det tog sig för oss på! Så hoppas hoppas hoppas nu!

• Bröllopstokiig

Mindre: Tänk inte på symptom nu! Känn inte efter.... kom ihåg att jag kände inte ett smack!

• Bröllopstokiig

SÅ SKA DET LÅTA TJEJER!!!!

Inga symptom är ett jävligt bra symptom!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???