God morgon girls!
Guess what, jag spydde en liten klick i morse och sen har jag varit väldigt trött i helgen (hoppas inte det var sviterna från Göteborg eller vinterkräksjukan, men nu mår jag bra - så antar inte det...)
Nice med lite symptom äntligen! Tjohooo...
Julmarknad igen denna helgen och massa spring i julpyntade affärer, tycker det är så mysigt denna årstid och med julen! Kan inte fatta att det knappt är 4 veckor kvar!
Min Dubai resa blev flyttad till januari i stället, så typiskt, då kanske man börjar bli lite fet... ska inte springa i bikini i kameran i allafall
Nenne: Jag hade inte heller någon aladåb mina första 4 försök, så jäkla konstigt! Men på 5e och det vi lyckades på så kom den 2-3 dagar innan ÄL. Jag vet inte om det är så att man ska ha en eller ej. Någon gång kom den även efter ÄL för jag kollade med ÄL testerna och den kom efter stegring, 2 dagar.... märkligt. Men kör på som vanligt, så kanske det går i allafall!
Jaha, är det fullan som har BIM denna veckan igen då?? Vilka mer?
ÅÅÅ vad spännande!
Snart så... skönt att du har fått böjjen nu då, då var det ju inte försenat väl?Kom ju gnaska precis spot on! jag skulle ju haft nu i helgen med, eller strax innan, om jag nu inte blivit gravid!
Nu ska jag förbereda mig för ett möte, men vi hörs snart igen.