När märker man av att man är...GRAVID???
jag kör än så länge bara med extra folsyra *fegisen från landet*
jag kör än så länge bara med extra folsyra *fegisen från landet*
det är nog ett vinnande koncept att rikta in sig på nästa ÄL innan man har prickat den nuvarande. Se bara på CicciL! Fokusera på nästa gång så märker ni inte era symptom. Och vi VET ju att det borde funka bättre om man slappnade av och inte stressade upp sig.
Jääääävligt lätt att säga (jag känner något i magen.... ) Men jag skullle vilja att jag täntke så. kjeåro jäsofjpähdgn cv *bankar huvet i tagnentbordet*
hej!
Ni verkar trevliga, får jag hänga med er? Jag är alldeles ny här.
mindre
äsch. jaja.
Jag har också känt konstigt i livmodern några dagar förra veckan, inte lika ont som mensvärk men det har ändå inte känts särskilt najs. Är det pre-ÄL??
snart så...
*funderar så det knakar - tur att Jessie inte är däruppe* ... *nu ryker det*
näe jag ger upp! Fan! Jag brukar vara bra på såna där.
näe jessie - bånka på! Man vet aldrig! Kan man inte ha 2 ÄL på en cykel ibland??
*kutar in en snabbis *
GRATTIS A.M.!!!!!!!!!!! Vad skoj! Jag har ett namnförslag - Aminda, det är norskt
Själv hade vi vilopaus igår (har f ö kört varjedag) så ikväll måste det bli åka av igen. *gäspar* Hur ska jag orka???!?!? Vi får ta och vilkn*lla igen, som vi gjorde i måndags. Båda liggande på sida och juckar slött i hopp om att det ska gå fort över så man får sova...
Nu måste jag gå, P kommer och hämtar mig nu!
Kram på er och förlåt att jag inte hunnit vara här idag (heller) och tack för allt snällt ni säger! Jag har altlså uppgraderats från klassens clown till Trådens. inte fy skam!! var ska jag ställa pokalen?
aaaaaaaaaah mein godt! *släpar sig upp i kontorsstolen*
är det ingen här nu när jag äntligen fått tid att sitta ner framför datorn??
näe jag har inte kommit te sen i måndags kväll *sur* så det var den tajmingen med ÄL. Men orkar man inte så får man vara utan. Vi är som två zombies på kvällarna och då är man inte så sugen mer än på att ligga vågrätt med armlängds avstånd.
eller har jag varit på avvänjningsklinik från BTholics????
Jag är ganska stolt över att jag inte satt på datorn (det hade väl varit det enda jag haade satt på då... ) någon kväll edn här veckan! Men saknar er...