Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Jessie, hej hej! *vinkar* kul att se dig också! :)

• Storasystern

Hej i tråden!

Jag sitter hemma och tycker synd om mig själv, är förkyld och lite febrig såhär precis innan jul. Sämst tajming ever!! :(
    Men jag har hunnit julstöka lite hemma, klä granen och städa lite. Otroligt skönt!!!

Ville bara passa på att önska er alla en GOD JUL!!! Hoppas den blir plussitiv för alla som BIMar!!! Själv jagar jag ÄL runt nyår!
    Kram på er!

• Storasystern

Grattis Eden!!!! Värsta julklappen! :) Jag fick bara ont i äggisarna i julklapp... :(

Sweet, jag har nästan givit upp denna gång redan innan ÄL, det känns dömt att misslyckas alltihopa, och jag måste åka til Japan igen och kommer aldrig bli gravid... BLÄÄÄ!!! Men vi cyklar ihop ett tag så kan vi hoppas åt varandra! :)

Hoppas att ni har haft en jättegod jul allihopa!

• Storasystern

Sweet och Lapinette, ni är för rara! Nä, jag ska inte ge upp helt än, det bara känns som om det inte kommer att funka den här gången heller.... Lapinette, jag vet precis hur det känns, jag är lite på samma nivå som du. När det andra äntligen funkar så är det förståss något som måste strula! :( Men, men.. Cyklar vidare iallafall, så jag ska hoppas åt oss båda runt nyår Sweet!! :)

Tyvärr så är man lite livegen när man är Doktorand, och om jag vill bli klar någon gång så måste jag åka iväg en eller flera vändor till. Får väl försöka tajma in det så att det hamnar mellan två ÄL - har ju 6 veckors cykel så det borde gå... Japan, here I come... :( :(

• Storasystern

Snart så, jag har förstått på mina tjtekompisar som har varit gravida att dina symptom är jätte-vanliga. Det är bara att försöka hålla ut och tänka på att det går över!!!

Sweet, tanken är att jag ska bli klar nästa höst. Jag behöver "bara" prestera ett pek till... :( Det blir nog en eller två vändor till till Japan. Ska göra klart lite stammar hema och sen åker jag igen, gissar på att det blir i mars-april...

Lapinette, en semesterbäbis låter inte helt fel! Kanske är tricket att slappna av och njuta av livet! :)

• Storasystern

Japp, böj på stickan idag! Skumpa och sex imorgon! Hurra! :)

Dum fråga: Denna "sidomage" som det ibland refereras till, var sitter den???

Gott nytt år på er om jag inte hinner titta in imorgon!

• Storasystern

Grattis Ljuvlig! Vältajmat plus du med! :=
    Som vanligt blir jag lite avis... Varför är det inte min tur nån gång?? :(

ÄL igår eller idag och alldeles för lite 6. Kompisar som sov över efter nyårsfirande och bakfylla har inte hjälpt upp situationen... Redan besviken för att det inte kommer att funka denna gång heller... :(

• Storasystern

Grattis Frullan!!! Hurra!!! Det var på tiden! :) :) :)
    Vi vill höra alla detaljer! ;)

Blev inga simmare igår hos oss, trots ihärdiga påhejningar från mig.... Så det blir nog inget den här gången heller... *deppig*
    Mindre, jag lider med dig, det är så förbannat trist! :( :(

• Storasystern

Shit, girls vad ni skriver!!! Jag hinner inte med!!! Jag är ledig en vecka till (lyx, jag vet, men lite kompensation för brist på ledighet i Japan!)

Snartis, jag hoppas verkligen att det ordnar upp sig. Det låter inte alls kul det där!! Håller en massa tummar för dig!

Frullan, jag önskar att jag också kunde beställa en resa som man inte bör vara gravid på, det verkar vara det bästa tricket! Då kommer plusset som ett brev på posten... ;)
    Vi prickade dagen före böj och dagen efter böj, men sen var det lite celibat ett par dagar. I teorin skulle det kunna funka, men det känns inte så... :(
    Nästa ÄL är ju inte förrän i mitten av februari... :( :( :(

Sweet, min ÄL kom inte tidigare för att jag åt RR, prickade förväntad dag eller kanske dagen innan! Kanske din är lite sen bara??? Hur många dagar sen är den?

• Storasystern

Cicci, jag har en kompis som fick cravings på ost när hon var gravid, och det var kalcium hon behövde, så jag tror som Muggles att det är samma sak för dig fast med glassen! Lyckliga dig som kan äta mängder med glass utan att gå upp i vikt! ;)

Sweet, hur går det för dig? Någon böj i sikte???

Moppy, du och jag cyklar ihop nu tror jag! Jag hade böj dagen före nyår, och BIM alltså om en dryg vecka....
    Inte ett endaste litet symptom i sikte... :( Fast det känns inte som att det kommer att funka den här gången iallafall. Fast hoppas gör man ju ändå! :(
    Jag fick inte någon förändring av ÄL med RR, så jag tror att du kan våga dig på det om det inte funkat denna gång... Fast självklart hoppas jag att det funkar för er utan rr! :) :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???