När märker man av att man är...GRAVID???
Då har vi alla en väldig massa mejl.
Syns imorgon, kommer runt kl 13. Ät er inte proppmätta innan dess, för det är så trist att äta själv.
Trevlig kväll - nu ska jag hem och köpa glass!
Då har vi alla en väldig massa mejl.
Syns imorgon, kommer runt kl 13. Ät er inte proppmätta innan dess, för det är så trist att äta själv.
Trevlig kväll - nu ska jag hem och köpa glass!
Tack för i lördags alla trevliga tokpannor! Trodde aldrig att vi skulle bli sittande så länge (och då vet jag ju inte hur länge ni andra var kvar).
För den som undrar så var vi 5 som träffades och brunchade på Mornington. Lååååång brunch. CicciL, FruL (vad skoj att du kom trots allt), Snart så, _koko_ och Mindre. Snackade om sånt som fick övriga bord att rodna och se sig omkring. :D
Koko - vad trist med minus. Men avvakta BIM och testa igen sen om inget händer.
Väntar med spänning på den siade pluss-fanfaren! :) :)
Firade själv fars-dag med att åka till akuten med min händige man. Han skar sig och jag mådde dåligt. Så klassiskt. :) Men jag hade gjort ett bra jobb som sjuksyster, och vi var nästan där i onödan. Intressant att det var fler fruar där med sina "händiga" män när vi åkte. :D
Vänta lite till Snart så - något måste det ju vara. Det låter som jätteklassiska SYMPTOM! :)
Lyckad jakt?
Spratt, jovisst. Blev jättepaff igår när jag efter 2 dagars mens fick jätteont i ena bröstvårtan. Så ska det ju inte vara???
Visade sig att jag rivit mig. Aj! Tycker verkligen synd om alla som får såriga bröstvårtor och behöver amma. :(
Nenne,
Problemet är väl att vi har fler hallonälskare hemma. :)
Men Moppy - om du vill dela med dig så vill vi ju gärna veta. Det kan ju hända andra än dig, och då är det skönt att ha hört hur det kan gå till.
Fast bara om du vill och orkar förstås. Styrkekramar!
Trumpetfanfarer!!!!!
Grattis Cicci - och nu till detaljerna. :)
Sitter och ler??? Är helt tårögd!
Sååå lättrörd. Fattar inte hur det ska bli om jag någon gång blir gravid. Snyfta i 9 månader??
En sån PLUSSITIV måndag. Känner mig också lite uppåt. Funderar på att satsa på bisolvon också - om inte så för att bli av med den eländiga hostan. ;)
Dags att bli redo för nästa omgång!!!
Och börja julpynta
Och baka pepparkakor - mmm. :)
Sitter i möte nästan hela dagen. Får väl ta igen imorgon.
Moppy ! Heja tjejen! Nu hoppas vi på tillväxt i säcken.
Sickna klantskallar som inte kan göra jobbet ordentligt. Livsfarligt ju, med tanke på våra hormoner och känslostormar!